מנהלים מתחילים? עשו לעצמכם סדר!

מנהלים מתחילים? עשו לעצמכם סדר! ביג בוס big boss תוכנה לניהול עסק

ניהול עסק דורש התייחסות לפרטים שונים ורבים, כאלה הקשורים לדברים הנעשים בתוך העסק וכאלה הקשורים לתהליכי עבודה עם גורמים חיצוניים, לקוחות וספקים. מנהל טוב יודע, ניהול מתחיל בסדר וארגון. בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן. חברת ביג בוס מציעה לכם מגוון רחב של כלים שיאפשרו לכם לנהל את העסק שלהם במקום אחד. צרו איתנו קשר וקבלו מאיתנו את כל המידע הרלוונטי!

ניהול עסק קטן או בינוני, אינו שונה מהותית מניהול עסק גדול. מועסקים בו פחות עובדים, סביר להניח שיש לו פחות לקוחות וספקים, אך עדיין דברים בסיסיים הדורשים טיפול בעסק גדול, דורשים התייחסות גם בעסקים קטנים ובינוניים. בשביל לעשות את זה קל ופשוט, מומלץ להשתמש בתוכנות לניהול עסקים.

אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם תוכנות ניהול עסקים קטנים ובינוניים מותאמים לצרכים שלכם עם פ'יצרים רלוונטיים עבורכם. הן בתהליך עבודה פנימי, מול עובדים, לקוחות, ספקים, רשויות וגורמים אחרים.

 

תוכנות לניהול עסקים – מה זה ואיך הן יכולות לעזור?

בשביל להבין מה זו תוכנה לניהול עסקים קטנים ובינוניים, כיצד היא יכולה לעזור לכם בתור מנהלים מתחילים לנהל את העסק שלכם או את העסק בו אתם מועסקים, רצוי לעשות כמה צעדים אחורה בזמן.

לפני העידן הטכנולוגי המודרני, עסקים נוהלו באמצעות מחברות וספרים או באמצעות תוכנות פרימיטיביות שהיו מסוגלות לבצע דברים בסיסיים ולא מעבר לכך. לאחר מכן, החלו להיווצר תוכנות יותר מתקדמות שסיפקו אפשרות לייצר פעולות מסוימות, ספציפיות, אך לא באופן משולב ולא באופן שכל כל הגורמים הרלוונטיים יכלו להשתמש בהן במקביל. זה הקשה על האפשרות לעבוד בצורה מסודרת ומסונכרנת.

היום תוכנות לניהול עסקים, מציעות לכם שילוב של מספר דברים:

  • יכולת לבצע שורה של פעולות תחת תוכנה אחת.
  • אפשרות לעבוד על התוכנה בשלל מכשירים במקביל. כך מנהלים שונים יכולים להשתמש בתוכנה, וכן לעקוב ולפקח בעזרתה אחרי תהליכי עבודה בזמן אמת.
  • יצירת תהליכים מותאמים לצרכי העסק, על פי שימוש בפ'יצרים רלוונטיים. במילים אחרות, כל מנהל יכול לבחור באילו כלים להשתמש על פי הצרכים שלו.

תוכנה לניהול עסק, כמו תוכנת ביג בוס, גם מאפשרת לכם ליהנות מהשירותים הבאים:

חשוב לציין, כל מנהל בוחר את התוכנה הרלוונטית עבורו עם הפ'יצרים הנדרשים לצרכיו. הוא יכול להוסיף אמצעים שונים בתוספת תשלום או על ידי החלפת מסלול.

בנוסף, היום – בניגוד לעבר, התוכנה שאנחנו מציעים לכם ניתנת לשימוש אונליין. זה אומר, שאין צורך להוריד את התוכנה למחשב מסוים, אלא אפשר להשתמש בה באמצעות סיסמא מאובטחת בין אם זה במחשב בבית, במכשיר הסלולר או טאבלט. כך בעל העסק יכול לעקוב מקרוב אחרי כל מה שקורה, בכל זמן נתון. הוא יכול לעקוב אילו חשבוניות הונפקו, לבדוק את ניהול המלאי או כל דבר אחר, בין אם הוא בחופשה, במחלה ובכל סיטואציה אחרת.

 

מדוע רצוי להשתמש בתוכנה לניהול עסק?

הרבה פעמים, בעלי עסקים בינוניים וקטנים בפרט, מעדיפים לחסוך בעלויות ולא לבזבז כסף על קידמה כגון תוכנה לניהול עסק. ההסבר שהם נותנים הוא, שהעסק שלהם קטן מדי והם לא זקוקים לכך או שהתרגלו לעבוד עם אמצעים אחרים ואין להם צורך בתוכנות לניהול העסק.

זה לא נכון לחשוב כך. גם אם מדובר בעסק קטן הפועל מול כמות מצומצמת של לקוחות, הרי שיהיה נכון מצד מי שמנהל אותו, להיעזר בתוכנה לניהול עסק אפילו אם מדובר על פ'יצרים מצומצמים, דוגמא הנפקת חשבוניות, הנפקת מסמכים, ניהול הוצאות. דברים שכל בית עסק מבצע וזקוק להם.

יש לכך 3 סיבות עיקריות

  1. תוכנה לניהול עסק יוצרת סדר, חוסכת זמן וכסף. זה חיוני עבור כל בעל עסק, עבור כל בעל מקצוע, לא משנה במה הוא עוסק, מול מי ומה המחזור שלו. לדוגמא, בכך שהתוכנה מאפשרת לנהל הוצאות והכנסות, אזי שקל יותר לבצע מעקב אחר התקציב של העסק ויתרה מזו, אפשר לנהל את הספרים שלו בצורה יעילה ונכונה, מה שיכול למנוע בעיות ואי סדרים בעתיד.
  2. תוכנה לניהול עסק היא כלי עבודה המאפשר לבעל העסק לנהל אותו בצורה נכונה יותר, כך הוא יכול להתפנות לדברים חשובים, כמו למשל, פיתוח העסק. במקום שהוא יצטרך לבזבז זמן יקר על ניהול רשומות, חיפוש מסמכים וכדומה, הכל נמצא בתוכנה במרחק קליק אחד.
  3. לקוחות וספקים רבים, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים, מצפים לעבוד מול בית עסק שעובד עם תוכנות חדשניות ובאמצעים מתקדמים. למשל, הם מצפים לקבל חשבונית ירוקה (חשבונית דרך המייל), מצפים לעבוד עם בית העסק שמנהל את התקשורת ביניהם בצורה מסודרת.

 

שאלות ותשובות

למה משתלם לבחור בתוכנה של ביג בוס?

לנו בביג בוס יש ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום של תוכנות לניהול עסק. בתחילת הדרך הצענו ללקוחות שלנו תוכנה הניתנת להורדת למחשב. כעת אנחנו מציעים להם אפשרות לעבוד עם התוכנה אונליין במחשב, מכשיר הסלולר או בטאבלט. תחת התוכנה שלנו אפשר ליהנות ממגוון רחב של שירותים רלוונטיים לעסקים קטנים ובינוניים, עם רמת אבטחה אופטימאלית, והכל באישור רשות המסים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו את כל המידע על התוכנה שלנו. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו בחברת ביג בוס ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולעזור לכם.

איך אפשר להתחבר לשירות שלכם?

כל מה שצריך לעשות, זה להיכנס לאתר, להתחבר לשירות שלנו, ולהתחיל להשתמש בתוכנות שאנחנו מציעים. אנחנו מעניקים חודש התנסות חינם. לאחר מכן, העלויות נקבעות על פי סוג המסלול שאתם בוחרים, בהתאם לסוג התוכנה בה בחרתם להשתמש.

באילו אמצעים ניתן להשתמש בתוכנה?

אנחנו מציעים לכם אפשרויות גישה מכל מכשיר, בין אם זה מחשב (נייח או נייד), טאבלט, מכשירי סלולר (אפל או אנדרואיד). ביצענו את ההתאמות הנדרשות על מנת שכל לקוח יוכל להשתמש בתוכנה שלנו על פי המכשירים הרלוונטיים עבורו. המנוי איננו מוגבל למכשירים, כך שניתן להשתמש בתוכנה במספר מכשירים מקבילים.

איפה נשמר המידע שלנו והאם הוא מקור מאובטח?

התוכנה ביחד עם המידע על בית העסק, נמצא בשרתי ענן. הקפדנו לבחור שרתים עם אבטחה אופטימאלית. לכן אין מה לחשוש שהמסמכים נמצאים בשרת. זה מאפשר ליהנות מגישה בכל מקום, בכל זמן.

איך אפשר לדעת איזה מסלול מתאים לבית העסק?

אנחנו מציעים לכל מי שמתעניין לבדוק את שלושת המסלולים שלנו (בייסיק, ביזנס, בוסט), להשוות ביניהם ולהחליט איזה מסלול מתאים להם. בכל מסלול מקבלים חודש ניסיון חינם. אז אפשר לבדוק אם הוא מתאים לצרכי העסק או שיש צורך לבחור במסלול אחר.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -