ניהול בסיסי של עסק, מאיפה מתחילים?

ניהול בסיסי של עסק, מאיפה מתחילים? ביג בוס big boss תוכנה לניהול עסק

עסק מצליח מתאפיין קודם כל בניהול נכון. אם בעלי העסק מקפידים על ניהול נכון, מסודר, אחראי, אזי שיש להם סיכוי להוביל אותו להצלחות. לא משנה באיזה תחום הם פועלים. עסק המנוהל בצורה לא מסודר ולא נכונה, יתקשה מאוד להצליח ולהחזיק מעמד לאורך זמן. אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם כלים אטרקטיביים לניהול נכון.

ישנן דרכים שונות לאפיין ניהול בסיסי, נכון ומדויק של בית עסק. הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות תוכנית עבודה סדורה ותהליך מסודר ומאורגן באופן עקבי. כלומר, בעל העסק פועל בשיטה מסוימת ומקפיד עליה, כך הוא יודע איך הדברים מתנהלים, וכך האנשים סביבו יודעים מה מצופה מהם ומה עליהם לעשות.

דוגמא לניהול בסיסי של עסק יכול לבוא לידי ביטוי בכל מה שקשור לעבודה עם מסמכים. בעל עסק המעוניין לעבוד נכון ומסודר, צריך להקפיד על כך שתהליך הפקת המסמכים, לצרכים פנימיים או חיצוניים, מתבצעת בצורה נכונה ומסודרת. לא מחסירים שום מסמך, לא מחסירים שום פרט, והכל מסודר באופן כזה שאפשר למצוא כל מסמך וכל פרט בצורה מהירה ומדויקת.

 

כיצד תוכנה לניהול עסק יכולה לעזור?

ישנם בעלי עסקים ומקצוע, שידעו להסביר מדוע השיטות "הישנות" עדיפות ומדוע הן נוחות יותר בשביל לייצר תהליך עבודה נכון ומסודר. למשל, הם יעדיפו לעבוד עם ספרים, מחברות או תוכנות בסיסיות בשביל לייצר ולשמר מסמכים ונתונים.

העניין הוא, שבימינו אחד הכלים החשובים ביותר לניהול בסיסי של בית עסק, בכל תחום, הוא יצירת דאטה בייס מסודר. בעזרת כלי זה אפשר לנתח את פעולות העסק, ללמוד האם תהליך העבודה נכון, להסיק מסקנות, לבצע שינויים, וכמובן גם לעבוד נכון ומסודר יותר מול לקוחות וספקים. כאן נכנס היתרון של תוכנה לניהול עסק.

תוכנה כזו מאפשרת גם לייצר בסיס נתונים רחב, גדול ומגוון, וגם ניתן למשוך ממנו חומרים בצורה מסודרת. למשל, אם זקוקים להצעת מחיר שהוגשה ללקוח מסוים, אם יש צורך בהשוואת בין הכנסות של השנה האחרונה לבין הכנסות מלפני שנתיים או שלוש, או כל פרט אחר. תוכנה לניהול עסק מאפשרת להכניס את הנתונים וכן לייצר את המסמכים בצורה מהירה ופשוטה. שום מחברת או ספר לא יכולים לעשות את זה.

מעבר לכך, התוכנה גם מייצרת עבור בעל העסק פרמטרים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, היא מבצעת עבורו חישובים והוא יכול להיעזר בפיצ'רים שונים שהיא מציעה באופן רחב או ספציפי עבורו, על פי צרכיו.

 

תוכנה לניהול עסק – מה היא מציעה?

בעיקרון, תוכנה לניהול עסק מאפשרת לבעליו להכניס כל פרט רלוונטי לתוכנה ולהשתמש בה לצורך הפקת מסמכים שיכולים לעזור, הן בניהול העסק באופן רחב, ניהול תהליכי עבודה, יצירת תוכניות עסקיות, וכן בדברים יותר ספציפיים כמו ניהול ספרים, עבודה מול לקוחות, ספקים, רשויות מס ועוד.

התוכנה, מייצרת מסמכים ופעולות כגון:

  • קבלות וחשבוניות
  • הצעות מחיר
  • ניהול הוצאות והכנסות
  • הפקת דוחות כספיים על פי פרמטרים ועל פי תקופות ומועדים
  • מערכות סליקה באשראי
  • ניהול מכירות, ניהול מלאי ורכש

המערכת מאפשרת גם לספק הרשאות לעובדים ובעלי מקצוע חיצוניים שעובדים עם העסק, דוגמא רואי חשבון או יועצי מס. כך אפשר שכל המערכת תהיה מסונכרנת ותעבוד ביחד בתזמון מושלם.

חשוב לציין עוד נקודה חשובה והיא, מערכות ניהול עסקים כמו זו שאנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם עובדת על שרתי ענן כך שבעל העסק וכל מי שיש לו הרשאה למערכת, יכול להשתמש בה במגוון מכשירים ולא רק במכשיר אחד, בכל מקום בו הוא נמצא, בכל זמן.

לכן, אם בעל העסק נמצא בחופשה או חולה בבית, הרי שהוא יכול להיכנס אל המערכת דרך מחשב או מכשיר סלולר, לבחון את הנתונים, לוודא שהדברים התבצעו כפי שהוא ביקש או לבצע אותם בעצמו כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל. זה חלק בלתי נפרד מניהול בסיסי נכון של עסק. לגרום לדברים להמשיך ולהתבצע, גם אם לא נמצאים בבית העסק באופן פיזי. לשם כך, צריך מערכת ניהול עסק שמספקת את האפשרות לכך.

 

כיצד בוחרים מערכת בצורה נכונה?

אחד המאפיינים של ניהול בסיסי נכון לעסק הוא לדעת כיצד לבחור כלים ואמצעים מתאימים לכך. לכן, כשבעל עסק מבקש להנחיל הסדרים של תהליכי עבודה מסוימים, הרי שעליו להקפיד ולבחון כלים מתאימים לכך. במקרה שלנו, מערכת ניהול עסק מותאמת לצרכים של העסק ולדרישות שלו.

פרמטרים לבחירה נכונה:

  • יכולת לספק את כל המסמכים הרלוונטיים לבית העסק. לשם כך, צריך לאפיין את הצרכים שלו.
  • יכולת להכניס למערכת נתונים רבים, בצורה מסודרת, נוחה וזמינה. לכן צריך לבדוק איך המערכת בנויה, להתנסות בה ולהרגיש את חווית המשתמש שלה.
  • נגישות וזמינות המערכת באופן קבוע. מערכת ניהול עסק צריכה להיות זמינה באופן קבוע, הן לבעלי העסק והן לכל מי שיש הרשאות אליה. כאן החשיבות של שימוש דרך ענן ולא דרך תוכנה המותקנת במחשב.
  • גודל המערכת וההתאמה שלה לבית העסק. לא כל מערכת מותאמת בהכרח לגודל של בית העסק. אנחנו בביג בוס, לדוגמא, מציעים מערכות מותאמות לעסקים בינוניים וקטנים.
  • המערכת צריכה להיות מאובטחת, כך שניתן לבצע בה פעולות ולשמור מידע, מבלי לחשוש שהוא ידלוף ויגיע לגורמים לא רלוונטיים.
  • החברה שעומדת מאחורי המערכת, צריכה לספק תמיכה מלאה, 24/7, שירות מקצועי ויסודי, וכן המערכת צריכה להיות מסוגלת לייצר פיצ'רים מותאמים לבית העסק ולעבוד על פי פרמטרים ספציפיים, רלוונטיים עבורו.

 

לסיכום

ניהול בסיסי נכון של בית עסק, מתייחס לא רק לתהליכי עבודה סדירים, יומיומיים, אלא גם לבחירה נכונה ושימוש יעיל במערכות ואמצעים מתאימים שיאפשרו זאת. לכן, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולנסות את המערכת לניהול העסק של ביג בוס. מערכת מותאמת לצרכים ולדרישות שלכם. פנו אלינו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית!

 

שאלות ותשובות

אילו כלים המערכת נותנת לצורך ניהול לקוחות בעסק?

המערכת מאפשרת להכניס כל נתון ופרט רלוונטי אודות הלקוחות של בית העסק, להפיק מסמכים, דוחות, ולייצר כרטיסים ספציפיים עבור כל לקוח על פי המאפיינים הרלוונטיים. כך אפשר לנהל את תהליך העבודה מולם בצורה נוחה ומסודרת.

כיצד המערכת מאפשרת לשלוח מסמכים בצורה ישירה?

מערכת ניהול עסק מתבססת על כך שניתן להפיק מסמכים מסוגים שונים, וכל אחד מהם אפשר לשלוח באופן ישיר לכתובות מייל שמציינים בה. למשל, אם רוצים להפיק חשבונית עבור לקוח מסוים, קבוע או חד פעמי, אז מוסיפים את המייל שלו ושולחים אותה אליו ישירות דרך המערכת.

איך אפשר לאתר מסמכים שנמצאים במערכת?

אם רוצים לאתר מסמך מסוים, אפשר לעשות זאת על פי שם לקוח, תאריך, שם או מספר מסמך. ישנם פרמטרים שונים המאפשרים זאת. תהליך החיפוש והאיתור הוא מהיר, וכן לאחר מכן אפשר לבצע פעולות שונות עם המסמך על פי הצורך.

איך אדע איזו מערכת יכולה להתאים לעסק שלי?

יש לנו 3 מסלולים המוצעים לבעלי עסקים ומקצוע. כל מסלול כולל מערכת עם פונקציות שונות. אנחנו מציעים אפשרות של שימוש במערכת במשך 30 יום ללא תשלום. אז אפשר לבחון אותה ולהחליט אם היא מתאימה לכם.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -