מכירות בגדול – 5 טיפים לעצמאי המתחיל!

מכירות בגדול - 5 טיפים לעצמאי המתחיל! - ביג בוס

עצמאי בכל תחום, חייב לעבוד 24/7 בשביל לקדם את העסק שלו. הוא חייב לעשות כל מה שהוא יכול, בכל פלטפורמה אפשרית, במטרה למשוך אליו עוד ועוד לקוחות, באופן התואם את היכולות שלו מחד ומותאם לתנאים ולשירות שהוא יכול לספק מאידך. לשם כך, עליו לעבוד על קידום מכירות ולהשתמש באופציות העומדות לרשותו. אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לו כלים מתקדמים לכך. 

כל אדם המחזיק בבעלותו עסק משלו, מתנהל במספר רבדים, שכל אחד חשוב כשלעצמו, וכולם ביחד מחזיקים את העסק ועוזרים לקדם אותו. לדוגמא, לוגיסטיקה, משאבי אנוש, הנהלת חשבונות, רכש ומלאי, שירות לקוחות ועוד. אחד הרבדים החשובים ביותר לקידום בית העסק, מוצרים ושירותים, הוא נושא קידום מכירות.

אף בית עסק לא יכול להחזיק מעמד לאורך זמן, בוודאי לא היום כשעסקים מתחרים משתמשים בכל פלטפורמה וכלי אפשרי, אם הוא לא פועל בצורה ישירה וחכמה בנושא של קידום מכירות. בפרט זה נכון במקרים של עצמאים, שהתקציב שלהם דל והיכולות שלהם, ביחס לעסקים אחרים, מוגבלים מאוד.

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים ללקוחות שלנו, עצמאים בכל התחומים ובכל סדר גודל, כלים שונים שיעזרו להם לבצע קידום מכירות בצורה אפקטיבית ויעילה. המטרה היא לעזור להם לקדם את העסק שלהם, מוצרים, שירותים, אירועים וכל דבר אחר שהם רוצים, על מנת שיוכלו למשוך קהל לקוחות חדש ולשמר לקוחות קיימים.

 

5 טיפים לקידום מכירות עבור עצמאיים

טיפ מספר 1 – השתמשו במערכות המתקדמות ביותר

קידום מכירות זה לא רק לייצר מודעות למוצר ולעלות את החשיפה אליו. קידום מכירות זו מעטפת רחבה של דברים שצריך להתעסק איתם, לטפל בה בצורה יומיומית, ולוודא שהם מתבצעים כמו שנדרש. לכן חשוב להשתמש המערכות הטובות ביותר שקיימות בשוק.

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם מערכת לניהול עסק כולל מערכת CRM. זו מערכת אליה אפשר להזין את כל הפרטים של הלקוחות, חדשים וקיימים, וכך אפשר לשמור על קשר עם כל לקוח באופן אישי, להכיר את היסטוריית ההזמנות שלו, לספק לו מידע באופן אישי על מבצעים והנחות, לברר מה מידת שביעות הרצון שלו אחרי כל פנייה שלו לבית העסק, להציע הצעות מחיר ועוד. למעשה מערכת CRM, כפי שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, מאפשרת לייצר דאטה בייס משמעותי מאוד, בעזרת ניתן לספק את המעטפת הרחבה ביותר בתקשורת מול הלקוחות ולאפשר קידום מכירות בצורה הטובה ביותר.

לקריאה על כל הפיצ'רים שלנו לחצו כאן >>>

טיפ מספר 2 – קידום בפלטפורמות הרלוונטיות

אחד הדברים החשובים ביותר שכל עצמאי, בכל תחום, צריך לחשוב עליו ולהתמודד איתו הוא, באיזו פלטפורמה לקדם את עצמו ולעשות קידום מכירות לעסק ולמוצרים שלו. להבדיל מעסקים גדולים שיכולים להשקיע את הכסף שעומד לרשותם בכל פלטפורמה אפשרית בגלל שיש להם תקציב לכך, עצמאי צריך להשקיע את הכסף בתבונה במקומות הרלוונטיים לכך.

הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף בפרסום, שיווק וקידום מכירות, היא דרך פלטפורמות שיכולות גם להגיע לקהלים רחבים וגדולים, וכן לייצר פרסום וקידום ממוקד לקהלים רלוונטיים. לשם כך, יש להשתמש באינטרנט, ברשתות חברתיות, ובאמצעים שבאמת יכולים לעזור ולקדם את העסק.

טיפ מספר 3 – תהיו יצירתיים

קידום מכירות זו אומנות, זו יצירה. אי אפשר לקדם מכירות של מוצר או שירות, אם פועלים בצורה לא יצירתית. לקוחות לא יימשכו לכך. צריך לחשוב היטב איך מקדמים את העסק באופן שיאפשר ללקוחות למצוא בו עניין ולרצות להיות חלק ממאגר הלקוחות שלו. אפשר להיות יצירתיים על ידי מבצעים, הנחות, שימוש בסלוגנים מיוחדים ועוד.

חשוב להקפיד על כך כל הזמן, אך לא בצורה אגרסיבית מדי, בשביל שהלקוחות לא ירגישו מאוימים, אלא ייהנו מהיצירה הסופית.

טיפ מספר 4 – תנהלו את כל המערכת

קידום מכירות זה לא רק להציג מוצר ולקדם אותו על ידי שימוש בסלוגנים או אמצעים אחרים. קידום מכירות זה לעמוד מול הלקוח ולספק את הצרכים שלו, כמה שניתן, בצורה מהירה, יסודית, ללא טעויות, ללא עיכובים, חשוב לשמור על קשר עם לקוחות, חדשים וקיימים, חשוב לא לוותר על אף אחד מהם ולא לפעול בצורה קרה מולם.

כאן באה לידי הביטוי החשיבות של מערכת CRM. אם משתמשים בה נכון, מזינים לתוכה את כל הפרטים הרלוונטיים באופן קבוע, אזי שאפשר לשמור על קשר עם לקוחות וקל יותר לקדם מכירות של מוצרים, שירותים ואירועים.

טיפ מספר 5 – תמיד לחשוב על הדבר הבא

בכל תהליך של ניהול עסק בכלל ובפרט קידום מכירות, צריך לחשוב כל הזמן על השלבים הבאים, על הדבר הבא, מה עושים, איך לעשות את זה, באילו אמצעים וכלים להשתמש, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בתהליך ולא פחות חשוב יש לרכוש את הכלים הרלוונטיים, מערכות שיכולות לקדם את התהליך, לייעל אותו, לחסוך זמן וכסף.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנחנו בחברת ביג בוס, יצרנו מערכת לניהול עסק הכוללת בתוכו כלים של מערכת CRM. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו אפשרות לנהל את כל הנושא של קידום מכירות ותקשורת מול לקוחות בעזרת המערכת ובצורה כזו, הם יכולים לקדם תהליכים באופן יותר מדויק, אמין ויעיל.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי אודות המערכת שלנו וכיצד היא יכולה לשרת אתכם. המערכת שלנו פעילה על שרת ענן, מה שמאפשר למנויים הנרשמים אליה להשתמש בה מכל מקום, בכל זמן, דרך מחשבים, טאבלטים או מכשירי סלולר. כך אפשר לקדם מכירות של בית העסק, בכל עת ללא הפסקה.

 

שאלות- תשובות

כיצד אוכל למדוד הצלחה של קידום מכירות?

ישנם פרמטרים שונים בעזרתם אפשר למדוד הצלחה של קידום מכירות. למשל, אפשר לבחון כמה כסף הושקע בתהליך לעומת כמה כסף נכנס כתוצאה מהזמנות ומכירות. אפשר לבחון כמה זמן וכסף הושקעו לעומת כמה לקוחות חדשים הצטרפו לבית העסק ואילו הזמנות הם ביצעו.

ישנן דרכים שונות ומגוונות בעזרתן אפשר לבחון הצלחות של קידום מכירות. מערכת ביג בוס מציעה לכם פרמטרים שונים על פיהם ניתן למדוד זאת.

האם המערכת מאפשרת לשלב בין תחומים שונים שקשורים לקידום מכירות, למשל, רכש ומלאי, ספקים, ודברים אחרים שקשורים לתהליך?

בהחלט. המערכת מעניקה מגוון רחב של אפשרויות הקשורות לניהול עסק ובתוכן דברים הקשורים ישירות לתחום של קידום מכירות. השילוב בין פרמטרים שונים מאפשר לבצע קידום מכירות בצורה הרבה אפקטיבית וחכמה לאורך זמן.

אילו דוחות של קידום מכירות ניתן להפיק דרך המערכת?

כל מה שקשור לנושא של מכירות ניתן להזין אל תוך המערכת ובהמשך לייצר דוחות מקיפים בנושא. למשל, אילו מוצרים הוזמנו, כמה נרכשו, באילו סכומים, באילו טווחי זמן ועוד. כל פרט רלוונטי ניתן לייצר ממנו דוח ואז ניתן לבחון ולהשוות נתונים.

אילו פריטי מידע על הלקוחות אפשר להזין אל תוך המערכת?

אל תוך המערכת של ביג בוס ניתן להזין את כל פריטי המידע הרלוונטיים על הלקוחות השונים. החל מפרטי התקשרות, היסטוריית הזמנות, תקשורת עם הלקוח, מוצרים אהובים ועוד. כל פרט יכול לעזור ללמוד על הלקוח ולשמור על הקשר עמו.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -