לוגו עבור תוכנה לניהול עסק והפקת חשבוניות ירוקות ביג בוס

הפקת חשבונית דיגיטלית

הפקת חשבונית דיגיטלית

הפקת חשבונית דיגיטלית מאפשרת לבעל העסק העסק לנהל את העסק בצורה קלה ויעילה.

הפקת חשבונית דיגיטלית – פתרון מחשוב לעסקים

אם אתם בעלי עסק, תכירו את הבעיה הזו – הפקתם חשבוניות מס עבור שרות אשר סיפקתם ללקוח, אך כעת אתם עומדים בפני שני אופציות, אופציה ראשונה לנסוע ללקוח ולבזבז חצי יום עבודה בכדי לתת לו אתהחשבונית מס ביד או לסירוגין לשלוח את חשבוניתהמס בדואר ישראל ואז לקוות שהחשבונית מס תגיע בשלב כלשהו ללקוח 🙂
חשבונית דיגיטלית באה לפתור אתה בעיות הללו, חשבונית דיגיטלית הינה בעצם חשבונית מס אשר רשות המיסים מאפשר לשלוח במייל או וואטסאפ וכך להעביר את חשבונית מס ללקוח באופן מיידי וכן לדווא שהלקוח קיבל את חשבונית המס באותו רגע.

שאלה קטנה,
גם לך נמאס שהעסק מנהל אותך?
קח את מערכת ביג-בוס!
המערכת שלנו תספק לך את כל הצרכים לקבלת שליטה מלאה ואמיתית על העסק שלך.
הרשמה מהירה מכאן:

מה היא חשבונית דיגיטלית?

חשבונית דיגיטלית הינה בעצם חשבונית מס אשר נחתמה בחתימה דיגיטלית, חשבונית זו גם נקראת חשבונית ממוחשבת וגם חשבונית ירוקה, נכון הרבה שמות
חשבונית דיגיטלית מאפשרת לבעל העסק לשלוח את חשבונית מס במדיה דיגיטלית כגון מייל או וואטסאפ וכך להעביר את חשבונית מס ללקוח באופן מיידי וכן לדווא שהלקוח קיבל את חשבונית המס באותו רגע.
שימוש בחשבונית דיגיטלית יכול לחסוך זמן וכסף, ומאפשרת להעביר דרישות תשלום ללקוח בצורה קהלה ומיידית.

הפקת חשבוניות דיגיטליות לעסקים

בעלי עסקים בתחילת דרכם ממשיכים להתמודד עם האתגר של הפקת חשבוניות, ככל שהעסק מתרחב, מתקבלות חשבוניות רבות יותר לעיתים קרובות.
הפקת חשבוניות אינה משימה פשוטה כפי שקורה לעיתים רבות, כדי לפשט את העסקה החשובה הזו, מצאנו פתרון דיגיטלי – הפקת חשבונית דיגיטלית.

הפקת חשבוניות דיגיטליות מאפשרת לבעלי עסקים ליצור חשבוניות במהירות ובקלות, ובצורה יעילה יותר.
חשבוניות דיגיטליות מספקות יתרונות רבים, כגון יעילות, נוחות, חסכון בזמן ואף כסף, וזה כמובן מתרגם לחיסכון כספי וזמן של בעל העסק.

כדי לייצר חשבונית דיגיטלית, ישנם מספר כלי דיגיטליים שניתן להשתמש בהם, ובין השאר, ישנם תוכניות המפשטות את העסקה עבור בעלי העסקים, ובמיוחד למי שאינם מומחים בתחום הכלכלי.
ישנם מספר חברות ומערכות אונליין שנועדו לפשט את העסקה, ולמשל, המערכת המקוונת שלנו בשם תוכנה לניהול עסק והפקת חשבוניות דיגיטליות ביג בוס אשר מאפשרת להפיק חשבונית מס דיגיטלית בצורה קלה ופשוטה

ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

30 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -