איך רואים חובות וזכויות של ספקים בביג בוס? 

איך רואים חובות וזכויות של ספקים בביג בוס 

בעלי עסקים אשר עובדים עם ספקים מתחומים שונים, באופן קבוע או זמני, צריכים לדעת כיצד לנהל את הרישומים השונים מולם, דברים הקשורים להיבטים לחובות וזכויות, מה בית העסק צריך לשלם לספק ומה הוא אמור לקבל ממנו. בשביל לבצע רישום מדויק ומפורט בנושא, רצוי להשתמש בתוכנת ניהול עסק אפקטיבית ונוחה. בדיוק בשביל זה, אנחנו בחברת ביג בוס  עומדים לרשותכם.

בתי עסק רבים, בין אם מדובר במשרדים, חנויות, חברות ועסקים אחרים, נדרשים לעבוד עם ספקים בתחומים שונים בשביל שהם יוכלו לספק שירותים ומוצרים ללקוחות שלהם. חלק מהספקים מספקים להם מוצרים ושירותים הקשורים לתהליכי ייצור וכן לתהליכי שיווק. ישנם גם ספקים המציעים לבתי עסק שירותים הקשורים להיבטים פנימיים, דברים המתייחסים לסביבת העבודה של בית העסק ומיועדים לאפשר לעובדים שלהם להתנהל נכון. 

בית עסק שעובד מול ספקים חיצוניים, צריך לפתוח כרטיס ספק במערכת הנהלת חשבונות בשביל שיהיה אפשר לנהל את כל ההתנהלות הכספית מולם בצורה נכונה. כך גם הספק מספק שירות או מוצר מסוים, אז יודעים מה הזמינו ממנו, מה קיבלו, מה היה התמחור, כמה צריך לשלם לו ועוד. אם הספק לא סיפק את הסחורה, אז בעזרת המערכת אפשר לדעת כמה מה הוא צריך להעביר, כמה כסף הוא קיבל כבר וכמה הוא אמור לקבל אחרי שהוא מסיים לספק את כל מה שנדרש. 

אנחנו מציעים לכם אפשרות לנהל את החובות והזכויות של הספקים מולם איתם עובדים, בעזרת מערכת ניהול עסק של ביג בוס. מערכת המספקת לכם אפשרות לנהל את כל הפעילות העסקית והחשבונאית שלכם במחשב. אתם יכולים לייצר כל מסמך וכל דוח דרך המערכת, הכל מופיע במקום אחד. הנתונים יופיעו במקום מסודר, בצורה אחידה, באופן פשוט, ברור ונוח, בין אם זה לצרכים פנימיים ובין אם זה לצרכים חיצוניים.

 

איך עובדים מול הספקים בעזרת מערכת ביג בוס

תוכנת ביג בוס מאפשרת לכם להפיק מגוון רחב של מסמכים, בעזרתם אתם יכולים לעבוד מול לקוחות שלכם אך גם מול ספקים בתחומים שונים. תהליך העבודה כולל שימוש במגוון רחב של מסמכים ואפשרויות:

  • הצעת מחיר – אתם יכולים לייצר הצעות מחיר אך אתם יכולים להגיש בקשה להצעות מחיר מספקים שונים, בשביל שתוכלו להשוות ביניהן ואז להכריע איזו הצעה הכי משתלמת עבורכם. 
  • הזמנות – אתם יכולים לייצר הזמנות של לקוחות ובמקביל לייצר הזמנות לספקים, באופן מפורט, על מנת שיהיה ברור מה אתם מבקשים מהם, מה התמחור של ההזמנה, מתי היא אמורה להתבצע ועוד. המסמך שאתם מייצרים יכול להישלח דרך המערכת אל הספק וכמובן ששניכם אמורים לעבוד על בסיס אותו מסמך. 
  • חשבוניות – כל פעולה שאתם מבצעים, בין אם זה מול לקוחות ובין אם זה מול ספקים, מגובה בחשבוניות, החל מחשבונית עסקה, חשבונית מס קבלה, וחשבוניות אחרות על פי הצורך. כך הכל מתועד, מקוטלג ומופיע במערכת. אם יהיה צורך, תוכלו בעתיד לחזור אל חשבוניות שניפקתם ללקוחות וספקים. 
  • דוחות – מערכת ביג בוס מאפשרת לכם להפיק דוחות, בין אם זה לשימוש פנימי ובין אם זה לצרכים אחרים, הן בעבודה מול לקוחות והן בעבודה מול ספקים. בעזרת הדוחות תוכלו לדעת כמה הזמנות ביצעתם, כמה כסף הוצאתם, שינויים שהתרחשו במהלך הזמן ועוד. 

מערכת ביג בוס מאפשרת לכם לייצר מידע הרבה יותר רחב ומפורט אודות חובות וזכויות של ספקים. המידע מסודר בצורה נכונה, כך שאפשר לדעת בדיוק אילו הזמנות בוצעו, מה הושלם, על מה שילמתם, כמה תשלומים בוצעו, כמה עוד נותרו, האם ההזמנה הושלמה ונסגרה ועוד. 

המידע שהמערכת מייצרת ומאפשרת לכם לשמור, עוזר לכם גם בשביל לדעת את מצבו של בית העסק באופן מלא וגם לקבל תמונת מצב אמיתית ומדויקת בעבודה מול הספקים השונים. למשל, אם ביצעתם הזמנה מסוימת שרלוונטית עבור לקוח ספציפי שלכם, אזי שדרך המערכת תוכלו לדעת באיזה מצב ההזמנה, האם היא בוצעה באופן מלא והאם שילמתם את מלוא סכום העלות שלה.

בצורה כזו, אפשר גם לקדם תהליכים נוספים. לדוגמא, אם הזמנה בוצעה באופן מלא ובמערכת מצוין שהיא התקבלה ושילמתם עליה, אתם יכולים לוודא האם אכן המוצר הגיע, והאם השלבים הבאים בתהליך העבודה בוצעו. קל יותר לייצר תהליכי עבודה מסודרים בצורה כזו. אם לא יוצרים סדר אפשר בקלות להיגרר למצב בו לא ברור אילו ספקים סיפקו את השירות ואילו לא, מה שולם, כמה ואילו חובות קיימים כלפי ספקים שונים. 

 

יתרונות של מערכת ביג בוס

למערכת שלנו בביג בוס, יש מספר יתרונות חשובים מאוד עבור בעלי עסק ומקצוע העובדים מול לקוחות וספקים בתחומים שונים. 

ראשית, המערכת פועלת על שרת ענן, מה שמאפשר לכל מנוי להתחבר אליה מכל מקום, בכל זמן, ולקבל את כל המידע הרלוונטי על פעילות העסק בזמן אמת. 

שנית, המערכת מאפשרת לשמור את המידע, בין אם זה בשרת שלה ובין אם לייצא אותו למקורות שונים, כולל למחשב העסק או לשרתים ניידים. 

שלישית, למערכת יש אפשרות להתממשק עם מערכות אחרות. כמו כן, יש לה אפשרות להציע מגוון רחב של אפשרויות יוצאות דופן, בין אם זה בכל מה שקשור לעבודה מול לקוחות ובין אם זה בכל מה שקשור לעבודה מול ספקים שעובדים מול בית העסק. 

 

סיכום

אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות בעזרתן תוכלו לעבוד בצורה ישירה, פשוטה ונוחה מול הספקים שלכם. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי על המערכת שלנו. אנחנו כאן בשבילכם! 

 

שאלות- תשובות

כיצד אפשר לייצר מצב בו בעל העסק והעובדים שלו, יכולים לעבוד ולהשתמש במערכת בו זמנית?

מאחר והמערכת מותקנת על שרת ענן ולא על מחשב ספציפי, הרי שכל בעל הרשאה יכול להשתמש בה גם אם אחרים עושים בה שימוש במקביל. זה מאפשר לכל מי שמורשה להוסיף מידע ואחרים יכולים לצפות בו בזמן אמת. 

כיצד המערכת מאפשרת לי להוכיח לספק שאכן ביצעתי הזמנה אצלו?

כל המסמכים אשר מופקים דרך המערכת נשמרים בשרתים שלה. כך שאם הפקתם מסמך מסוים ושלחתם אותו לספק, דרך המערכת, יש תיעוד של זה. אתם יכולים לתעד גם מאפיינים אחרים בתקשורת ביניכם ולשלוח כל פרט תיעוד לספק, בשביל שהוא לא יוכל לטעון אחר כך שלא ידע או לא קיבל מידע על כך. 

כמה פעמים אני יכול לשכפל מסמכים שיצרתי במערכת?

ניתן לשכפל מסמכים קיימים, כמה פעמים שרוצים. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שכל מנוי מוגבל בכמות המסמכים שניתן לייצר כל חודש. ברגע שיצרתם מסמך, אין שום בעיה לשכפל אותו על פי מידת הצורך. 

איך אדע שהמערכת מתאימה לבית העסק שלי?

אנחנו מציעים לכם אפשרות להשתמש במערכת במשך 30 יום בחינם, על מנת שתוכלו להכיר אותה ולהחליט בסופו של דבר, האם משתלם לכם לעשות מנוי. בתקופה זו, תוכלו ליהנות מכל הפרמטרים שהמערכת מציעה ללא הגבלה, וכמובן מהעזרה והתמיכה שלנו.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -