תוכנה להפקת קבלות בקלות – ביג בוס

תוכנה להפקת קבלות - ביג בוס big boss - תוכנה לניהול עסק

הפקת קבלות היא חלק מהותי בכל בית עסק. תהליך זה חייב להתבצע בצורה מסודרת ואחראית. לכן, מוטב להשתמש בתוכנות המסוגלות להפיק קבלות במהירות ובפורמטים הנדרשים. אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם אפשרות ליהנות מתהליך הפקת קבלות באמצעות תוכנה לניהול עסק, הזמינה עבורכם מכל מקום, בכל עת. תהליך הפקת קבלות עבר שינוי מהותי ב- 20-30 השנה האחרונות. עד שנות התשעים, פחות או יותר,  הקבלות היו מופקות באופן ידני או שהן היו מודפסות באמצעות מדפסת. הלקוח היה מקבל את הקבלה ביד בעת ביצוע הרכישה, בעת קבלת המוצר או שהוא היה מקבל אותה בדואר שהיה נשלח אליו הביתה.
כאמור, עם השנים הגישה השתנתה, בין היתר, בזכות כניסתן של תוכנות הפקת קבלות שאפשרו להעביר את התהליך לאינטרנט. היום, כל בעל עסק או מקצוע המכבדים את עצמם, משתמשים בתוכנת לניהול עסק המאפשרת להפיק קבלות במחשב ולשלוח אותן, למייל של הלקוח ו/או למכשיר הסלולר בהודעת SMS.

 

7 יתרונות של הפקת קבלות באינטרנט

יתרון 1

הלקוח מקבל באופן מיידי את הקבלה למייל או לפלאפון. זה הרבה יותר פשוט, הרבה יותר נוח ויעיל. במקום שיהיה צורך להדפיס את הקבלה עבורו והוא יצטרך לשמור אותה במגירה או במקום אחר, הכל נמצא אצלו במכשיר.

יתרון 2

בית העסק יכול ליהנות מאפשרות לשמור את כל הקבלות שהוא מפיק בצורה מסודרת ואחראית. אם יש צורך לברר פרטים אודות קבלה מסוימת, התהליך מתבצע בצורה מהירה ופשוטה. הכל נמצא בארכיון, נשמר באופן מאובטח.

יתרון 3

ניתן להעביר את הקבלות לרואה חשבון או לגורמים אחרים, על פי הצורך, באופן מיידי. דרך התוכנה אפשר להעביר את הקבלות למי שצריך והוא מקבל אותן מיד.

יתרון 4

שימוש בתוכנה לניהול עסק מונע טעויות. אם צריך לכתוב קבלה באופן ידני, הדברים עלולים להיכתב בצורה לא ברורה וליצור אי הבנה. לעומת זאת, דרך התוכנה הכל מופיע בצורה מסודרת וברורה.

יתרון 5

מאחר והתוכנה כוללת פונקציות שונות והיא מפעילה אותן בסנכרון מלא, אזי שניתן להשתמש באופציה של הפקת קבלות גם לצרכים אחרים. למשל, דוחות של הוצאות והכנסות, ניהול חשבונות, ניהול מלאי ורכש ועוד. הכל עובד תחת תוכנה אחת בצורה פשוטה וזמינה.

לרשימת הפיצ'רים של ביג בוס לחצו כאן >>>

יתרון 6

הפקת קבלות ומסמכים אחרים דרך האינטרנט היא ידידותית לסביבה. במקום להדפיס מסמכים אפשר לשלוח הכל אונליין. עסקים רבים רוצים להיות מזוהים עם שמירה על הסביבה והתנהלות על פי מאפיינים "ירוקים".

יתרון 7

בסופו של דבר, הפקת קבלות ומסמכים דרך האינטרנט היא חסכונית לאין שיעור מאשר הפקת קבלות ומסמכים בדפוס. החיסכון בא לידי ביטוי בכך שאין צורך לבזבז נייר ובזמן הנחסך לבצע את הפעולות השונות.

אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם תוכנה לניהול עסק המאפשרת הפקת קבלות באינטרנט וכן מסמכים אחרים. התוכנה שלנו מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, כולל לבעלי מקצוע, המעוניינים לעבור לשלב הבא ולנהל את העסק שלהם בצורה מסודרת, אחראית ויעילה.

 

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים תוכנה להפקת קבלות

ישנן 4 נקודות עיקריות שרצוי לבדוק לפני שרוכשים תוכנה להפקת קבלות לעסק קטן או בינוני:

  1. יש לוודא שהתוכנה מציעה אפשרות להפיק מסמכים נוספים ולא רק קבלות. למשל, חשבוניות מס, הצעות מחיר, תעודות משלוח, ולמעשה כל מסמך שבית העסק צריך להפיק, בין הוא לצרכים פנימיים או חיצוניים, בין הוא רלוונטי לרשויות המס או לא.
  2. יש לבחון כיצד ניתן לבצע את המשלוח. היום תכונה לניהול עסק, אמורה להציע אפשרות לשלוח את המסמכים הן במייל והן בשירות הודעות לסלולר, בין אם זה SMS רגיל ובין אם זה וואטסאפ.
  3. תוכנה לניהול עסק צריכה לכלול אפשרות להפיק דוחות, בין אם זה הכנסות והוצאות, בין אם זה דוחות ספציפיים על לקוח מסוים או דוחות כלליים, רחבים, אודות הפעילות המלאה של בית העסק (מקדמות, מע"מ ועוד). חשוב שהתוכנה תהיה מסוגלת לעשות זאת בשביל שיהיה ניתן לנהל אותו בצורה נכונה.
  4. אחד הדברים החשובים ביותר שתוכנה לניהול עסק מספקת, בכל מה שקשור להפקת קבלות ומסמכים הוא ארכיון. יכולת גישה מהירה ונוחה למסמכים מהעבר. כך ניתן לשלוף כל מסמך, בין אם זה על פי שם הלקוח, על פי מספר חשבונית, תאריך עסקה או על פי כל פרמטר אחר של זיהוי.

 

האם זה מתאים לכולם?

תוכנת הפקת קבלות וניהול עסק ככלל, אינה מיועדת אך ורק לעסקים גדולים. גם עסקים קטנים, כולל בעלי מקצוע עם מחזור של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה, יכולים וצריכים להיעזר בתוכנה זו.

התוכנה תאפשר להם להפיק קבלות ומסמכים שונים, ללקוחות שלהם, לרואה חשבון או יועצי מס איתם הם עובדים, רשויות וכן עבורם באופן אישי, בצורה מהירה, נוחה ומסודרת. מוטב להשקיע ברכישת תוכנה, שכן עם הזמן היא תחסוך הרבה מאוד זמן וטרחה, בסופו של דבר, זה יגולם גם בהיבט הכספי.

במקום שבעל עסק או בעל מקצוע ישקיעו זמן בהפקת קבלות ידניות, מוטב להם לעשות את זה באופן ממוחשב ולשלוח אותן במייל או בהודעה למכשיר הסלולר.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת ביג בוס, אנחנו מציעים לכם תוכנה לניהול עסק עם אפשרות להפיק קבלות ומסמכים אחרים, בצורה מהירה ויסודית. אתם יכולים להתחבר אל השירות שלנו דרך האתר, מבלי שיש צורך להוריד את התוכנה למחשב, הכל נעשה אונליין ונמצא על שרת ענן. השירות ניתן במחשב, מכשיר סלולר וטאבלט (ניתן להשתמש בו במספר מכשירים במקביל).

התוכנה שלנו מציעה לכם שורה של פיצ'רים ופונקציות ייחודיות, מותאמות לצרכים שלכם, כך תוכלו להשתמש בתוכנה על פי סוג העיסוק שלכם והצרכים של בית העסק. הפיצ'רים פועלים בסנכרון מלא, כך ניתן להפיק דוחות מנתונים המגיעים ממקורות שונים בתוכנה.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי. אנחנו מציעים לכם מסלולים אטרקטיביים עם אפשרות לבדוק את התוכנה במשך 30 יום חינם. לכל שאלה, אנחנו זמינים עבורכם!

 

שאלות ותשובות

אלו מסלולים אתם מציעים?

יש לנו שלושה מסלולים. בייסיק, ביזנס ובוסט. כל מסלולים מציע פ'יצרים ופונקציות שונות והמחירים משתנים בהתאם לסוג המסלול. המסלולים מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים.

האם הקבלות שהתוכנה שלכם מפיקה קבילים מבחינת רשות המסים?

בהחלט. אנחנו עובדים באישור רשות המסים וכל המסמכים, כולל הקבלות שהתוכנה שלנו מפיקה עבור הלקוחות שלנו, קבילים ומוכרים על ידי רשויות המס בישראל.

למי שייכים הנתונים של בית העסק המופיעים בתוכנה ולמי יש גישה אליהם?

הנתונים שייכים אך ורק לבית העסק, אף גורם אחר לא נחשף אליהם ולא יכול לעשות בהם שימוש. אנחנו נעזרים באמצעי אבטחה ייחודים המונעים כל אפשרות של פריצה למידע של בתי עסק ובעלי מקצוע שעובדים איתנו.

האם כל בית עסק, בכל תחום, יכול לעבוד עם התוכנה שלכם?

התוכנה שלנו בנויה בצורה כזו שכל בית עסק וכל בעל מקצוע יכולים לעבוד איתה. כל אחד גם יכול לבחור את הפרמטרים הרלוונטיים עבורו, בשביל להפיק את המיטב מהתוכנה.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -