ניהול רכש בעזרת ביג בוס

ניהול רכש בעזרת ביג בוס big boss תוכנה לניהול עסק

ניהול רכש הוא חלק חשוב ביותר בכל בית עסק, בוודאי בבתי עסק המשווקים מוצרים, ציוד וחפצים ללקוחות שונים. תהליך נכון של ניהול רכש, יכול לקדם את העסק, לשפר את המכירות שלו, לשמר לקוחות קיימים ולהביא אליו לקוחות חדשים. אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לנהל רכש בצורה נכונה.

תחום ניהול רכש הוא אחד התחומים והתפקידים ביותר שקיימים בחברות ובתי עסק. הוא אחראי על רבדים שונים הקשורים לרכישת מוצרים, חפצים, ציוד ומכשירים, באספקטים שונים, במגוון רבדים שלכל אחד מהם יש משמעות רבה בהתנהלות של בית העסק בצורה נכונה. על חלקם, בית העסק אחראי בצורה ישירה ולכן הוא צריך להקפיד ולהשתמש במערכות שיכולות לספק לו מענה שלם וכולל לשם כך.

בחברת ביג בוס, אנחנו מציעים מערכת ניהול עסק מהטובות שקיימות היום בשוק. מערכת זו מאפשרת לכם לבצע את ניהול הרכש באספקטים השונים, בצורה מסודרת ונכונה. כך שכל שלב בתהליך וכל מסמך מתועד ונשמר במערכת, וישנה אפשרות לחזור ולעשות בו שימוש חוזר בהמשך.

 

ניהול רכש – קווים לדמותו

כל בעל עסק, מנהליו ועובדיו, יודעים מה זה ניהול רכש ואיך הוא מתבצע. למרות זאת, אנחנו רוצים להציג קווים ומאפיינים שונים לשלב זה, בשביל שיהיה ניתן להבין טוב יותר מה לחפש במערכת ניהול עסק ואיך המערכת שלנו בביג בוס, יכולה לשרת אתכם.

ניהול רכש מתחלק לכמה רבדים:

  • ניהול מלאי שנועד לשיווק עבור לקוחות
  • ניהול פריטים החיוניים לתהליכי ייצור ופיתוח
  • ניהול ציוד, מכשירים ופריטים אחרים החיוניים לתפקוד העסק. החל מציוד משרדי וכלה בציוד כבד

בתוך 3 הרבדים שציינו, ישנן נקודות שונות שצריך לבצע ולקיים, בשביל שיהיה ניתן לנהל את פעילות הרכש בצורה חכמה ויעילה. הנה כמה דוגמאות לכך:

  1. לדעת מה יש במלאי, כמויות, מה חסר, מה צריך לקנות ועל מה אפשר לוותר.
  2. להכיר את הדגמים החדשים ולדעת יכול להתאים לנו. להבין מה השוק יכול להציע ומה הלקוחות מחפשים.
  3. לדעת אילו חברות קיימות בשוק, איך אפשר לפנות אליהן, עלויות ישירות ועקיפות של פעילות רכש.
  4. איך יוצרים מכרז בין גורמים שונים, איך קוראים הצעות מחיר. כמובן שהצד השני של המטבע הוא, איך לגשת למכרז וכיצד לכתוב ולהגיש הצעת מחיר.
  5. יש לדעת ולהכיר עלויות של משלוחים, עלויות של אנשי מקצוע וגורמים שונים שקשורים לעולם הרכש.
  6. איך מנהלים את התהליך מבחינה כלכלית, בירוקרטית, כיצד מכניסים את המוצרים השונים למערכת, איך מוודאים שהעובדים השונים בבית העסק יודעים על כך שנכנסו פריטים חדשים, איך הם עובדים איתם ועוד.

ניהול רכש הוא לא תהליך פשוט, גם אם מדובר בעסק קטן. כל בית עסק מורכב משורה ארוכה של פריטים ומוצרים המשרתים אותו. לכן, אנחנו צריכים לדעת איך לנהל את התהליך בשביל ששום פרט לא יילך לאיבוד, כל פרט נדע מה לעשות איתו, לא יהיה חסר שום דבר ומנגד, לא יהיו עודפים מיותרים של שום מוצר.

בחברת ביג בוס, אנו מציעים לכם מערכת ניהול שמאפשרת לנהל את תהליך הרכש בצורה נכונה, מסודרת ואחראית. המטרה היא לאפשר לכם להפיק מסמכים בעזרתם אפשר לנהל את פעילות הרכש בעסק, באופן שלא תפספסו שום דבר, לא תבצעו הוצאות כספיות מיותרות ותוכלו לשווק ללקוחות שלכם את המוצרים שהם מחפשים.

 

איך מנהלים פעילות רכש בצורה נכונה?

ניהול רכש צריך להתבצע על ידי גורם מסוים שאחראי על כך, ושורה של גורמים נוספים, הן במחלקה שלו והן במחלקות אחרות, המבצעים היבטים שונים בתהליך העבודה. צריכה להיות שרשרת ברורה של הגדרות תפקיד וכולם צריכים לדעת מה עליהם לעשות ולבצע אותם. לשם כך, צריכה להיות מערכת שכולם יכולים לעבוד איתה, באופן מדויק ומסודר, בו זמנית, מכל מקום ובכל זמן. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם דרך מערכת ניהול עסק של ביג בוס.

במערכת שלנו אפשר לייצר מסמכים שונים הקשורים להיבטים של ניהול רכש. כולל ניהול מלאי מוצרים, מכירות והזמנות בשביל לדעת מה הוזמן על ידי לקוחות, מה נשלח אליהם, מי שילם ומי לא, וכל מה שקשור לתהליך התקשרות מול הלקוח. מעבר לכך, המערכת גם מאפשרת לייצר הצעות מחיר עבור מוצרים ושירותים, וכן אפשרות לייצר מחירונים על בסיס המוצרים הקיימים.

מאחר והמערכת פתוחה לכל מי שיש הרשאה, בכל זמן ובכל מקום, בזכות העובדה שזו מערכת המותקנת על שרת ענן, וכן העובדה שהיא מספקת אפשרויות גם בהיבטים אחרים, לדוגמא, כל מה שקשור להפקת חשבוניות, קבלות, סליקה ועוד. אזי שכל פעולה הקשורה כך או אחרת לניהול רכש ולמוצרים הקשורים לבית העסק, נמצאים תחת מעטפת אחת. תוכנה אחת עוסקת בכל הדברים ולא צריך להשתמש במספר תוכנות ולחפש דרכים לסכרן ביניהן.

 

מה אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם?

המערכת שלנו, כאמור, מאפשרת לבעלי עסקים, מנהלים ועובדים, להכניס כל נתון רלוונטי לתוכה ולנהל את תהליך העבודה בצורה מסודרת ונכונה. ניהול רכש דרך התוכנה הוא הרבה יותר קל ומהיר, מאחר וניתן להכניס את כל המידע אל תוך התוכנה ולהשתמש בנתונים בכל עת, לכל צורך.

יתרה מזו, המערכת שלנו זמינה לכולם מכל מקום, כל הזמן, ללא בעיה. המערכת מותקנת על שרת ענן, המידע מאובטח היטב וכך יכולים המנהלים והעובדים להיכנס אל המערכת לשלוף נתונים, להפיק מסמכים, להכניס נתונים חדשים ועוד. התהליך הוא מאוד פשוט ונוח. הזמינות הופכת את התהליך להרבה יותר יעיל ובטוח.

פנו אלינו וקבלו מאיתנו את כל המידע הרלוונטי על ניהול רכש דרך תוכנת ביג בוס. אנחנו כאן לרשותכם!

 

שאלות – תשובות

איך אני יכול לדעת שהמערכת שלכם אכן מתאימה לצרכים שלי?

אנחנו בחברת ביג בוס מזמינים אתכם לנסות את המערכת שלו במשך 30 יום ללא תשלום. כל הפונקציות של המערכת פתוחות בפניכם, ואתם יכולים לבחון אותן. כך תוכלו לראות שהמערכת אכן מתאימה לצרכים שלכם.

האם ניתן להוסיף תוספים מיוחדים לניהול רכש בתוכנה?

במידה והפונקציות הקיימות אינן מספיקות עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו נראה כיצד אפשר לעזור לכם, כולל אפשרות להוסיף תוספים מיוחדים הקשורים לנושא של ניהול רכש. בכל מקרה, אנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע וההדרכה כיצד להשתמש במערכת.

אני עובד עם שורה של ספקים המספקים לי מוצרים רלוונטיים למלאי. האם התוכנה מספקת מענה לעבוד מולם?

בהחלט. אחד המאפיינים של התוכנה הוא ניהול ספקים. כל מה שקשור לעבודה עם גורמי חוץ. אנחנו מזמינים את הלקוחות שלנו לקבל מאיתנו הדרכה כיצד המערכת עובדת ובפרט כיצד הנושא של ניהול ספקים ומלאי מתבצע דרך התוכנה.

האם ניתן לסנכרן בין פעולות שונות בתוכנה, למשל, חשבוניות וקבלות אל מול הזמנת רכש?

כן, ניתן לבצע סנכרון של פעולות שונות, כולל יצירת חשבוניות וקבלות מול כל מה שקשור לנושא של ניהול רכש מהיבטים שונים. המטרה של התוכנה שלנו היא להציע לכם מעטפת רחבה דרכה אפשר לבצע את כל הפעולה תחת תוכנה אחת.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -