הבסיס של כל עסק – ככה תעשו את זה נכון!

הבסיס של כל עסק - ככה תעשו את זה נכון big boss תוכנה לניהול עסק

כל עסק, גדול או קטן, צריך לעמוד על בסיס מסוים, יציב, שיאפשר לו לפעול. בסיס זה אמור להתבסס על נתונים מעודכנים ורלוונטיים של בית העסק, בעזרתם בעליו, מנהליו ועובדיו, יכולים לבצע את עבודתם בצורה סדירה, אמינה ובטוחה. אנחנו בחברת ביג בוס, מציעים לכם את הבסיס הנדרש בשביל לקיים ולנהל את העסק שלכם.

בעלים של בית עסק צריך להחזיק ברשותו את כל המידע הרלוונטי על העסק, בשביל לדעת איפה הוא נמצא, מה מקומו, ומה הן יכולותיו. המידע הזה, הוא דאטה בייס שהעסק יוצר במהלך הזמן וצובר בעזרת נתונים שונים, בין אם זה על פעילות מול לקוחות ובין אם זה על פעילות מול גורמים אחרים, דוגמא ספקים.

הבסיס עם הנתונים עוזר לעסק לפעול בצורה נכונה ולא פחות לדעת מה יש, מה אין, מי צריך לשלם לו, מה הוא הציע למי ועוד. חברת ביג בוס מציעה מערכת לניהול עסק המאפשרת לייצר בסיס עם כל הנתונים הקיימים במקום אחד, באופן כזה שאפשר להשתמש בהם בכל עת, בכל זמן ובכל מקום, דרך מחשב, מכשיר סלולר או טאבלט.

 

אילו נתונים אפשר לצבור דרך מערכת ביג בוס?

חברת ביג בוס ייצרה למערכת ניהול עסק המאפשרת לבעליו, מנהליו ועובדיו, לנהל את כל התקשורת מול הלקוחות, הספקים וגורמים אחרים, דרך מערכת אחת, תוכנה בתוכה אפשר לאחסן את כל הנתונים והפרטים הרלוונטיים, להפיק דוחות, ולקבל תמונת מצב מלאה אודות בית העסק.

בין הפרטים והנתונים שניתן למצוא ולייצר במערכת:

  • הצעות רכש ועסקאות
  • מעקב גבייה
  • הפקת חשבוניות וקבלות
  • הזמנות רכש
  • מלאי ופרטים
  • ניהול לקוחות וספקים
  • סליקת אשראי
  • מעקב הוצאות ותשלומים
  • יצירת מחירונים

אלו חלק מהפרטים שניתן להפיק דרך מערכת ביג בוס. בכל פרט כזה, אפשר לייצר מגוון רחב של נתונים, בין אם זה על מידע שמכניסים למערכת דרך מקורות שונים. למשל, כל עסקה שמייצרים עם לקוח או כל הזמנת רכש, נכנסות מיד למערכת ומאפשרות לייצר בסיס נתונים רחב ומשמעותי בעזרתו אפשר בעתיד להפיק דוחות שונים.

 

איך מנהלים את זה בצורה נכונה?

זה לא מספיק רק לעבוד עם המערכת של ביג בוס. בשביל ליהנות ממנה באמת ולהשתמש בצורה יעילה ונכונה, צריך גם להקפיד על כך שהנתונים ייכנסו למערכת בצורה סדירה, ובמקומות הנכונים.

לשם כך, המערכת שלנו מאפשרת שימוש בכל זמן ובכל מקום, וכן ניתן לייצר הרשאות לבעלי העסק, מנהלים ועובדים. להבדיל מתוכנות ניהול עסק רבות, התוכנה של ביג בוס פועלת על גבי שרת ענן, מה שמאפשר בעיקרון לכל משתמש להיכנס לחשבון שלו מכל מקום ובכל זמן.

כך לא מפספסים שום הזדמנות ושום מצב בו יש צורך להכניס את הנתונים אל תוך המערכת. נניח ונדרשים לשלוח הצעת מחיר ללקוח או לבצע הצעת רכש למוצר, אזי שאפשר זאת לעשות באופן מיידי, מכל מקום, בכל זמן. בצורה מיידית, ולא צריך לחכות עד שמגיעים למשרד.

המערכת מספקת את הכלים הרלוונטיים ואף מאפשרת ללקוחות ליהנות משדרוגים ותוספות של פיצ'רים שונים, אך הם צריכים להקפיד ולעבוד איתה בצורה נכונה, מסודרת ולהקפיד לא לפספס שום דבר.

 

מדוע זה הבסיס הנכון לבית עסק

בית עסק בכלל ובפרט בימינו, לא יכול לתפקד לאורך זמן בצורה סדירה ללא דאטה בייס רלוונטי, מסודר ומאורגן. הוא גם לא יכול לתפקד ללא מערכת ניהול עסק שמאפשרת למנהליו ולעובדיו לטפל בכל אספקט בתהליך העבודה.

יתרה מזו, לא ניתן מלעבוד מול לקוחות וספקים בצורה חלקה אם אין מערכת ניהול עסק שמאפשרת זו, וכן מספקת כלים לשמור על תקשורת זמינה ומיידית. אחד היתרונות של מערכת ניהול עסק של ביג בוס, זו היכולת לשלוח כל מסמך במייל ישירות אל הלקוח. כך אפשר להיות בטוחים שהוא קיבל את המסמך ויכול להשתמש בו.

רשימת המסמכים שהמערכת יכולה להפיק ולשלוח היא עצומה. מדובר הן על מסמכים שיוצאים אל לקוחות, ספקים וגורמים אחרים, אך מדובר על מסמכים פנימיים. למשל, דוחות שניתן לייצר ולשלוח בתוך בית העסק, בין אם זה על הכנסות והוצאות, עסקאות, רכש, מלאי ועוד.

בסיס נכון לעבודה של בית עסק, היא יצירת מידע רלוונטי בעזרתו גם אפשר לדעת מה המצב המדויק והאמין ביותר שלו וגם מאפשר לייצר ניתוחים, השוואות ולבחון מגמות לאורך זמן. כך ניתן להשתפר, ללמוד מה לא מתפקד, ללמוד מה היתרונות והמגרעות של בית העסק. דוחות אלו מהווים בסיס אידיאלי לניהול נכון של העסק והצגת תמונת אמת על מצבו.

בית עסק שבוחר לא לעבוד כך, יגלה מהר מאוד שהוא יתקשה להתקדם וייתכן אף ולא ידע מה מצבו האמיתי, מה שיכול להקשות עליו מאוד. לכן, חשוב לייצר את המידע, לקטלג אותו נכון, ולהשתמש בו בצורה חכמה, בין אם בתוך העסק ובין אם מחוצה לו.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם מערכת ניהול עסק במסלולים שונים. אצלנו תוכלו ליהנות מ-30 יום חינם בו תוכלו להשתמש במערכת, באופן מלא, ולהחליט אם היא מתאימה לכם. המערכת שלנו זמינה לשימוש בכל מקום, דרך פלטפורמות שונות. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם.

המערכת שלנו מיועדת לבעלי עסקים ולבעלי מקצוע בתחומים שונים. אם אתם זקוקים למערכת ניהול עסק, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל את הפרטים אודות המערכת, העלויות וכמובן הדרכה כיצד ניתן להשתמש בה. אנחנו מספקים גם תמיכה טכנית זמינה בכל עת לכל לקוח.

 

שאלות תשובות

האם ישנה מגבלה על מספר הפעמים שאפשר להשתמש במידע מסוים או להפיק מסמך מסוים?

מבחינת שימוש במידע, הרי שאין מגבלה ואתם יכולים להשתמש בו חופשי לפי הצורך. מבחינת כמות הפקת מסמכים ושליחתם, זה מוגבל על פי תוכניות, אך אפשר להפיק מסמכים מעבר לכמות לה התחייבנו, בעלות נוספת.

כיצד אדע שהמידע המופיע במערכת הוא מאובטח?

אנחנו עובדים עם מערכות האבטחה המחמירות ביותר, על מנת למנוע דליפה ואפשרות שגורמים זרים, לא מורשים או עוינים יוכלו להגיע אליו ולהשתמש בו. אומנם אפשר להשתמש במערכת שלנו דרך שרתי ענן בכל מקום, אך מדובר על מערכת מאובטחת ואין מה לחשוש מדליפת מידע וחשיפתו.

האם קיימת אפשרות לבצע הצלבות בין פריטי מידע שונים?

קיימות אפשרויות שונות ומגוונות במערכת של ביג בוס, המאפשרות ללקוחות להפיק את התועלת המרבית ממנה. אנחנו מציעים לכל לקוח אפשרות ליהנות מהדרכה ותמיכה שלנו. כך הוא לומד על המערכת ומקבל את כל הכלים והמידע כיצד להשתמש בה בצורה נכונה וללמוד דברים שאינם בהכרח נראים על פני השטח בכפתור כזה או אחר.

איך אדע שהמערכת באמת מיועדת עבורי?

המערכת שלנו נבנתה כך שהיא תהיה מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים. לכן, אם יש לך עסק קטן או צעיר, המערכת מיועדת בדיוק בשבילך. אנחנו מזמינים כל אחד לפנות אלינו, ולקבל את כל המידע הרלוונטי בשביל לדעת האם וכיצד המערכת יכולה לשרת אותו.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -