התממשקות למערכות הנהלת חשבונות – ביג בוס

התממשקות למערכות הנהלת חשבונות - ביג בוס

בתי עסק, גדולים וקטנים, נוהגים לעבוד עם תוכנות ומערכות שונות המגיעות ממקורות אחרים. כל מערכת וכל תוכנה מבצעת פעולות אחרות. באידיאל, נעזרים במערכת אחת שעושה הכל, אך לא תמיד זה קיים וגם אם כן, זה לא תמיד אפשרי. הפתרון הוא התממשקות בין מערכות. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם לעשות בעזרת מערכת הנהלת חשבונות של ביג בוס.

מערכת הנהלת חשבונות מציעה לבעלי עסקים הרבה מאוד אפשרויות פעולה, בין אם זה בכל מה שקשור לנושא של הנפקת חשבוניות, ניהול קטלוגים, ניהול מחירונים, תקשורת מול לקוחות וספקים, סליקה, ניהול מלאי ועוד שורה ארוכה של פעולות הקשורות להיבטים שונים בתחום. הכל יכול להתנהל תחת מערכת אחת, כפי שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו הבוחרים להתקין את מערכת ביג בוס אצלם בעסק. 

אך מאחר וישנן תוכנות נוספות בהן בעלי עסקים צריכים ובוחרים להשתמש, לדוגמא, תוכנות CRM או תוכנות אחרות הקשורות לניהול העסק, הרי שצריך למצוא דרך איך אפשר לחבר בין המערכות השונות, כך ששתיהן ישתמשו באותו מידע ויוכלו לפעול בתיאום. הדרך הנכונה לעשות זאת היא התממשקות. 

 

מה זו התממשקות וכיצד היא מתבצעת?

התממשקות זה חיבור של שני ממשקים שונים לכדי מערכת אחת. לא תמיד ניתן לעשות זאת, אך היום אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מערכות, יותר ויותר תוכנות שפועלות כך. 

זה מוכר לנו בתחום של תוכנות ואמצעים לשימוש פרטי, לדוגמא, חיבור בין רשתות חברתיות למערכות אחרות. אך זה גם מוכר לנו גם מהתחום המקצועי. בעזרת חיבור של מערכת אחת אל מערכות אחרות, וכך יוצרים מצב ששתיהן נעזרות באותו דאטה בייס ומייצרות אחת לשנייה מוצרים שונים רלוונטיים.

התממשקות יכולה לפעול בדרכים שונות. בדרך כלל, היא פועלת בעזרת הטמעת קוד מסוים שהמערכת מספקת לצורך שילוב במערכות וכלים אחרים. לשם כך, יש לוודא שהמערכת מסוגלת לייצר קוד כזה וכן שהמערכת בה רוצים להטמיע אותו, אכן מסוגלת לקבל קוד חיצוני וניתן להשתמש בו.

התממשקות בין מערכות, היא תהליך המתבצע בצורה פשוטה בדרך כלל. אין צורך להיות מתכנת מקצועי, אך אם זאת, במידה ואין בצוות החברה גורם שידע לעשות זאת, הרי שצוות ביג בוס ישמח לעזור ולהטמיע את הקוד של המערכת גם במערכות אחרות, על מנת שיוכלו לעבוד ביחד. 

 

מה נותנת לכם ההתממשקות למערכות הנהלת חשבונות?

אם אתם עובדים עם תוכנות שונות למשאבי אנוש, תוכנות CRM לניהול לקוחות או תוכנות אחרות שיש להן משמעות לניהול כלכלי של בית העסק, הרי שהתממשקות כזו יכולה לעזור לכם לייצר דאטה בייס גדול יותר, להשתמש בדאטה בייס קיים במערכת, ולנהל תהליכים בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה. 

לדוגמא, ניתן לנהל פעולות של מערכות הנהלת חשבונות ישירות דרך אותן מערכות בהן הקוד מוטמע. זה יכול לחסוך לכם זמן ולייצר תהליך עבודה יותר מהיר ואיכותי.

מעבר לכל זה, ישנן שתי סיבות עיקריות בגללן צריך להשתמש בכלי של התממשקות בין מערכות שונות:

סיבה ראשונה, יצירת אחידות בין כל המערכות. במקום לייצר מצב בו מערכת אחת עובדת על פי הגדרות מסוימות, הרי כל המערכות עובדות ביחד, בשיתוף פעולה, על פי אותן הגדרות.

סיבה שנייה, לא נוצר מצב בו יש חוסר הבנה, בלבול, חוסר התאמה בין המידעים השונים המופיעים בכל מערכת. לדוגמא, אם צריך להנפיק חשבוניות לספק או לקוח, הרי שהמידע שיופיע במערכת הנהלת חשבונות יהיה דומה לזה שיופיע במערכות אחרות. לא צריך לסמוך על זה שהעובדים יספקו את אותו מידע. זה ברור לכל שהמידע בכל המקומות הוא אחיד.

בעל בית עסק המעוניים להתנהל בצורה נכון ואחראית, יעדיף לייצר מצב בו כל המערכות מתממשקות ועובדות בשיתוף פעולה. זה עדיף מאשר מצב בו כל תוכנה עובדת בנפרד וצריך לחבר את כל הנתונים באופן עצמאי. צריך לזכור שיכולת להפיק מידע איננה רק עניין נקודתי, אלא ניתן להפיק דוחות על פעילויות שונות, באופן כזה שכל המידע מופיע בהן ואז אפשר לראות את תמונת המצב של בית העסק בצורה יותר ידידותית ומפורטת. 

 

איך ממשיקים מערכת ביג בוס עם מערכות אחרות?

אנחנו במערכת ביג בוס מאפשרים לכם גם להשתמש בקוד אשר ניתן לשלב אותו בתוכנות ואמצעים אחרים וגם מאפשרים לכם להטמיע קוד מותאם במערכת עצמה, בשביל שתוכלו לחבר אליה מערכות אחרות. 

לפני שאתם עושים את זה, חשוב שתבחנו כיצד להשתמש באופציה הזאת בצורה נכונה, באופן שישרת אתכם כפי שאתם מצפים. חשוב לבחון אילו מערכות יכולות להתאים לכם ואיזה מידע אתם יכולים לצרוך מכל אחת מהמערכות. חשוב כמובן להטמיע את הקודים בצורה נכונה, על מנת שלא לפגוע בפעילות המערכת ולאפשר לה לעבוד כפי שמצפים, גם אחרי שמבצעים את הפעולה.

אחד היתרונות הבולטים של הטמעת קוד להתממשקות של מערכת ביג בוס, היא האפשרות להשתמש במידע מכל מקום, בכל זמן, בין אם זה דרך מחשב, טאבלט, מכשיר סלולר. המערכת שלנו עובדת על שרת ענן ולכן אפשר להתחבר למידע מכל מקום ובכל זמן.

 

לסיכום

אם אתם רוצים ליהנות ממערכת הנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר, זה הזמן לפנות אלינו וליהנות ממערכת ביג בוס. אנחנו מזמינים אתכם להשתמש באמצעים וכלים להתממשקות המערכת עם מערכות אחרות. הצוות שלנו ישמח לספק לכם את כל המידע בנושא וכמובן לעזור לכם לבצע את הפעולה בצורה נוחה, מהירה ופשוטה. 

 

שאלות – תשובות 

האם ניתן לייצר התממשקות עם כל מערכת?

בשביל לדעת אם כן, צריך לבדוק את המערכות השונות איתן רוצים לייצר התממשקות, בשביל לבדוק שאכן הן מסוגלות לקבל קוד חיצוני. זה לא תמיד אפשרי, בטח לא כשמדובר במערכות ישנות. לכן מומלץ לבדוק זאת לפני כן. 

איך אפשר לשמור על המידע מפני דליפות, אם ממשקים מערכות שונות

באופן טבעי, אם יוצרים התממשקות עם מערכת אחת צריך לוודא שהיא מאובטחת ולא ניתן לפרוץ אליה. כך ניתן להבטיח שהמידע לא ידלוף. אנחנו במערכת ביג בוס, מציעים לכם מערכת הנהלת חשבונות מאובטחת באמצעים ובכלים הטובים ביותר. בוודאי בכל מה שקשור לנושא של סליקה אך גם בכל אספקט אחר. 

על כל פנים, יש לבדוק איזו אבטחה יש למערכת איתה רוצים להתממשק ועד כמה היא איכותית ויסודית.

האם ניתן לייצא נתונים מתוך המערכת של ביג בוס ולהעביר אותן למערכות אחרות?

ישנה אפשרות לייצר מסמכים, בין אם זה קבצים בודדים ובין אם זה דוחות, ולהעביר אותן למערכות אחרות. למשל, אפשר להעביר דוחות של הכנסות והוצאות אל מערכות אחרות. עם זאת, חשוב לזכור, זה תהליך הרבה יותר ארוך וממושך מאשר תהליכים שיכולים להתבצע באמצעות חיבור בין מערכות שונות. מה עוד שלא בטוח שהמידע יתקבל בדיוק כפי שהוא אמור להופיע (או כפי שהוא מופיע במקור). 

איך אתם עוזרים לבצע תהליך התממשקות?

הצוות שלנו ישמח לספק לכם מידע על התהליך וכן להציג בפניכם את הקוד הרלוונטי בשביל לבצע את הפעולה. אם יש צורך, הצוות שלנו גם ישמח לבצע את הפעולה בפועל ולחסוך מכם את הטרחה לבצע אותו בעצמכם.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -