חיבור תוכנה לניהול עסק לאתר שלך בעזרת  API 

חיבור תוכנה לניהול עסק לאתר שלך בעזרת  API  ביג בוס

בעלי עסקים אשר מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט, בעזרתו הם משווקים מוצרים ושירותים לגולשים, יכולים ליהנות מאפשרות לחבר את האתר למערכת ניהול עסק, באופן שיאפשר להם לבצע פעולות שונות בצורה הרבה יותר מתקדמת ויעילה, וכן לייצר דאטה בייס רחב יותר לצרכים שונים. אנחנו במערכת ביג בוס, מציעים לכם אפשרות ליהנות מתוכנה לניהול עסק עם חיבור API לאתר שלכם. 

במהלך השנים, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים שנוצרו בזכותה, מאפשרת לנו, בין היתר, לייצר חיבור בין מערכות שונות ונפרדות. במקום שנצטרך לעבוד עם שתי מערכות נפרדות ובלי שום תקשורת או סנכרון ביניהן, הרי שיש לנו אפשרות לעבוד עם מערכות המקושרות ביניהן ו"מעבירות" מידע אחת לשנייה. 

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם מערכת ניהול עסק מתקדמת עם כל הפונקציות הרלוונטיות היום לניהול עסקים בסדרי גודל שונים ובתחומים מגוונים. המערכת מסוגלת להתחבר לאתר של בית העסק דרך חיבור API. לא צריך להיות מומחה תכנות או טכנולוגיה בשביל לבצע את החיבור וליהנות ממנו. 

 

מה זה חיבור API וכיצד הוא יכול לשרת אתכם?

חיבור API הוא ממשק תכנות יישומים המאפשר לשתף מידע באינטרנט דרך גורמי צד שלישי. למשל, אם אתם מחזיקים ברשותכם מערכת לניהול עסק, אזי שדרך חיבור זה, אפשר לשתף ממנו מידע באתר האינטרנט בצורה מסודרת, נגישה ומאובטחת. כך המידע מופיע בצורה זמינה ונכונה. 

הרבה פעמים עושים שימוש בחיבור API ברשתות חברתיות, על מנת שיהיה ניתן לשתף פוסטים לא רק ברשת אחת אלא גם ברשתות אחרות, ואז המידע מוצף ברשת. במקרים של תוכנות ניהול עסק למשל, אזי שאפשר לקחת נתונים מסוימים שמופיעים בתוכנה ולהבליט אותם באתר החברה, אם מעוניינים בכך. כמובן שהכל נענשה באישור בעל העסק ובאופן שהוא שולט, הן בחיבור והן במידע שעובר מהמערכת אל האתר. 

 

מה תוכלו להציג באתר שלכם?

בשביל להבין מה תוכלו להציג באתר שלכם דרך חיבור API בעזרת תוכנת ניהול עסק של חברת ביג בוס, צריך להדגיש מספר נקודות:

ראשית, כל בעל עסק שמחזיק תוכנה כזו, שולט באופן מלא בפעילות שלה וכמובן במידע שעובר דרך החיבור. הוא יכול לסנן ולחסום מידע שאיננו מעוניין שיעבור הלאה. 

שנית, המידע מופיע כפי שהוא רוצה, בהתאם לשדות ולקוד שהוא מוסיף לאתר. יש מגוון רחב של אפשרויות שאנחנו מציגים בפניכם, בעזרת הצוות הטכני שלנו. 

כאמור, לא צריך להיות מומחים ומתכנתים בשביל לדעת כיצד להוסיף קוד API, אנחנו מספקים את כל מה שנדרש בשביל שיהיה ניתן לבצע את החיבור בצורה נכונה והמידע יוצג ללא שגיאות. 

המידע שיכול לעבור מהתוכנה לאתר, יכול לכלול בין היתר, נתונים על הזמנות, מוצרים ושירותים, לוח זמנים, נתונים על לקוחות, פרטים טכניים שקשורים לסליקה ועוד. צריך לציין, זה יכול לשרת בפרט בעלי עסקים שהאתר שלהם משמש גם כחנות וירטואלית, אתר בעזרתו ניתן לרכוש מוצרים ושירותים, אך גם מי שהאתר שלו משמש בסך הכל כבסיס מידע ולא מעבר לכך. 

לפני שניגשים לעשות חיבור API, יש לבחון מספר דברים:

  • ראשית, עד כמה זה פשוט ונוח לעבוד עם חיבור כזה, הן באתר, הן במערכת והן עם החיבור עצמו. כלומר, אם מתמודדים עם שגיאות ודברים אחרים שמחייבים תיקון מיידי. 
  • שנית, אילו נתונים ניתן להעביר, באיזה אופן אפשר לעשות את זה, כמה מהר ניתן לבצע את העברה ובאיזו רמת דיוק. חשוב גם לבדוק שכל הנתונים מדויקים ואמינים. אחת הדוגמאות הטובות לכך היא, אם המערכת מקבלת נתונים על שער המרה או אחוז מע"מ, והנתונים האלה צריכים להופיע גם באתר, אזי שישנה חשיבות גדולה שהמידע יהיה אמין ומדויק, אחרת זה עלול לייצר בעיה רחבה מול לקוחות המבקשים לרכוש מוצרים ושירותים באתר. 
  • שלישית, אנחנו בחברת ביג בוס אומנם מספקים לכם את השירות הטכני, כולל שירות תמיכה, אך חשוב שאתם תהיו מסוגלים לבצע את התהליך בעצמכם וכן להתמודד עם בעיות באופן מיידי ללא עזרה חיצונית. כך תוכלו לטפל בבעיות ולא לחכות עד שנציג יפתור אותן. 
  • ארבע, יש לבחון השפעות חיצוניות, כמו למשל השפעות של שרת חיצוני שיכול להשפיע על המערכת או השפעות אחרות שיכולות לפגום ביכולת של העברת המידע מצד אחד לצד שני. 

חיבור API יכול לעזור לא רק במקרה של תוכנת ניהול עסק כמו זו של ביג בוס, אלא גם במקרים רבים אחרים. למשל, בעזרת חיבור זה אנחנו יכולים לחבר את האתר שלנו לרשתות חברתיות, למערכות תקשורת והעברת מסרים (למשל וואטסאפ), תוכנות וכלים אחרים בהם אנחנו נדרשים להשתמש בשביל לייצר את המעטפת הטובה והרחבה ביותר לעסק. לכן חשוב שנדע איך להשתמש בחיבור זה וכמובן לאילו כלים ואמצעים להתחבר. 

 

לסיכום

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם אפשרות ליהנות מחיבור API  שיכול לעזור לכם לייצר תהליך עבודה הרבה יותר יעיל, מהיר, זמין ומדויק. כל מה שעליכם לעשות זה לבחון ולאפיין מה אתם צריכים ואנחנו כבר נדאג לספק לכם את כל המידע הרלוונטי וכמובן לעזור לכם לחבר את המערכת שלנו לאתר שלכם, כפי שאתם רוצים. בצורה כזו, תוכלו לייצר תהליכי עבודה איכותיים, יעילים, ולייצר תוצאות הרבה יותר טובות ממה שתוכלו להפיק אם כל מערכת תעבוד בנפרד. 

 

שאלות – תשובות 

האם יש משמעות לסוג האתר של בית העסק, אם אני רוצה לחבר אותו למערכת שלכם?

בעיקרון, לא אמורה להיות משמעות. ניתן לחבר את המערכת לסוגים שונים של אתרים. בכל מקרה, לפני שעושים את זה, אנחנו מוודאים שאכן זה אפשרי. אם יהיה צורך בשינויים מסוימים נציין זאת בפניכם. המערכת שלנו עובדת עם אתרים מסוגים שונים, על פי מה שהלקוחות מחזיקים ברשותם. 

כיצד אוכל להיות בטוח שהמידע איננו יכול להיגנב מתוך המערכת או האתר? 

המערכת שלנו מאובטחת. אי אפשר לגנוב ממנה מידע ובלתי אפשרי לפרוץ אותה (או לפחות צריך לעבוד קשה מאוד בשביל זה). לכן יהיה מאוד קשה לגנוב מידע מתוך המערכת. חיבור API  איננו משנה את המצב. מדובר על חיבור בטוח ומאובטח. אין מה לחשוש שמא המידע שעובר דרכו ידלוף. כמו שציינו, בעל העסק הוא האחראי היחידי שקובע מה סוג ואופי המידע שיופיע באתר. 

האם ניתן לבצע שינויים ולהוסיף פרטים אחרים שמבצעים את החיבור הראשוני?

במערכת שלנו ישנה אפשרות להוסיף פרטים ולבצע שינויים שונים במידת הצורך. כמובן שאם מתגלים דברים שלא מופיעים במערכת או מופיעים ולא ידוע איך לעבוד איתם, אז אנחנו כאן לרשותכם, לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בשביל שתוכלו לעשות זאת בצורה נכונה. 

תוך כמה זמן המידע שמופיע במערכת יעבור גם לאתר?

ברגע שמבצעים את השינוי במערכת ומאשרים אותו, אז הוא יופיע אוטומטית באתר, אלא אם מציינים אחרת. למשל, אם עושים שינוי בלוח זמנים או במערכת הסליקה הקיימת במערכת, אזי שכל שינוי יופיע באופן מיידי באתר, אלא אם מבקשים שהשינויים באתר יתבצעו בנפרד. חשוב שהשינוי יתבצע מיידית בשביל שתהיה התאמה בין המערכת לאתר ולא ייווצר בלבול שעלול לגרום לבעיה מול הגולשים.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -