מה חשוב שיהיה בתוכנה לניהול עסק?

מה חשוב שיהיה בתוכנה לניהול עסק? | big boss ביג בוס תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק היא כלי חשוב וחיוני מאוד שיכול לשרת בעלי עסקים קטנים עד גדולים, בכל התחומים. אך בשביל שהתוכנה תוכל לשרת את העסק, עליה לכלול מספר דברים, פונקציות ויכולות אשר יאפשרו לבעל העסק להשתמש בה בצורה נכונה. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם בחברת ביג-בוס, תוכנה לניהול עסק עם כל הפונקציות שאתם צריכים!

היום, עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, בעלי מקצוע ופרילנסרים, צריכים להיעזר בתוכנות שיעזרו להם לנהל את העסק שלהם בצורה נכונה, יעילה ומסודרת. מי שבוחר להשתמש בתוכנה כזו, מגלה מהר מאוד עד כמה תהליכי עבודה, פנימיים וחיצוניים, מתנהלים בצורה טובה יותר, חוסכים זמן ומונעים טעויות ואי הבנות מיותרות.

 

4 סיבות מדוע תוכנות לניהול עסק יכולות לעזור

סיבה מספר 1 – תהליך עקבי ואחיד

כשיש תוכנה לניהול עסק, בין אם בעל העסק או מנהלים מסוימים משתמשים בה ובין אם עובדים מסוימים מקבלים הרשאות לעבוד איתה, אזי שמתנהל תהליך עבודה עקבי, ברור ומסודר, מהתחלה ועד הסוף. התהליך מתנהל בצורה אחידה. כולם פועלים באותו קו, מה שמונע אי הבנות, אי נעימויות ומצבים בהם עובד אחד מתנהל כך ועובד אחר מתנהל אחרת. כולם מחויבים לעבוד בצורה דומה.

סיבה מספר 2 – סטנדרטיזציה

תוכנות לניהול עסק יוצרות סטנדרט עבודה מאוד גבוה. זה בא לידי ביטוי כלפי המנהלים והעובדים בתוך העסק וזה בא לידי כלפי הלקוחות והספקים מחוץ לעסק. מאחר ותהליך העבודה מתבצע בצורה מסודרת ואחידה, אזי שאי אפשר לחרוג, הכל מתנהל באותה דרך, עם סטנדרט ברור.

סיבה מספר 3 – דאטה בייס

אחד היתרונות הגדולים של תוכנה לניהול עסק היא היכולת לייצר דאטה בייס מאוד נרחב. כלומר, בעל עסק יכול לייצר לעצמו ארכיון עצום הכולל בתוכו מידע אודות הלקוחות והספקים, עסקאות, הזמנות, וכל דבר אחר שהתנהל בעסק.

הארכיון מאפשר "לשלוף" מידע רלוונטי בעת הצורך, לבחון נתונים בזמן אמת, לבצע השוואות, לבדוק מגמות, לנתח נתונים ועוד. אלה דברים שיכולים לעזור גם ביצירת תוכניות עסקיות ארוכות טווח וגם לצורך יצירת תקציבים עתידיים.

סיבה מספר 4 – יצירת תקשורת ישירה ואיכותית

תוכנה לניהול עסק מאפשרת לייצר תקשורת טובה יותר עם לקוחות וספקים. התהליך מתנהל דרך התוכנה באופן מיידי, מהיר, בלי עיכובים. הכל מתנהל באופן חלק. הלקוח נהנה מכך, מאחר והוא יודע שבית העסק מספק לו את כל מה שהוא צריך באופן מיידי, בלי שהוא יצטרך "לרדוף" אחרי בעל העסק.

תוכנה לניהול עסק – מה היא צריכה לכלול?

בשביל שבעל עסק יוכל ליהנות מכל מה שציינו והרבה מעבר לכך, הרי שהתוכנה צריכה לכלול מספר דברים. חלקם קשורים למבנה שלה, חלקם לדרך בה היא פועלת, וחלקים אחרים קשורים כמובן לפונקציות שהתוכנה כוללת. בחלק הבא נציג את החלקים השונים שהיא צריכה לכלול.

חשוב לנו לציין, אנחנו בחברת ביג בוס יצרנו עבורכם תוכנה שכוללת את כל החלקים הרלוונטיים עבור בעלי עסקים, מכל תחום, כך שכל אחד יכול לעשות מנוי ולהשתמש בתוכנה שלנו בצורה אופטימאלית ולקבל ממנה את כל מה שהוא צריך, בצורה הנוחה והפשוטה ביותר.

נקודה 1 – ממשק

בשביל שיהיה אפשר להפיק תועלת מתוכנה לניהול עסק אזי שהממשק שלה צריך להיות נוח, פשוט ולספק חוויה מושלמת למשתמש. כל מי שניגש לעבוד עם המערכת צריך להיות מסוגל לעשות זאת ללא שום בעיה. הממשק צריך לכלול כפתורים שמאפשרים זמינות לכל פונקציה באופן מיידי, ואפשרות לבצע פעולות בצורה פשוטה ומהירה.

נקודה 2 – שימוש בכל מערכת, כל הזמן.

היום אנחנו יודעים שמערכת ניהול עסק איכותית, היא כזו שיכולה לעבוד על מספר מכשירים, בו זמנית, מכל מקום, בכל זמן. לכן, המערכת צריכה להיות מסוגלת לעבוד עם מערכות שונות, בין אם זה במחשבים, טאבלטים, מכשירים סלולאריים. כמו כן, היא צריכה להיות מותקנת על גבי שרי ענן בשביל שיהיה ניתן להשתמש בה בכל עת, מכל מקום, גם כשנמצאים מחוץ לעסק.

נקודה 3 – פונקציות המערכת

בסוף, הליבה של המערכת היא הדבר החשוב ביותר ואלו הפונקציות שהיא כוללת. בשביל שיהיה ניתן להשתמש בה בצורה נכונה, אזי שהיא צריכה לכלול את הפרטים הבאים:

אלו פונקציות שכל בית עסק, גדול או קטן, זקוק להם באופן קבוע או מעת לעת.

חשוב לציין, גם אם בעל העסק לא זקוק לכל הפונקציות, הרי שהוא לא חייב להשתמש בהן או יכול להוסיף אותן בעתיד. לכן יש חשיבות לנקודה הבאה שנציין.

נקודה 4 – עדכונים ותוספות

כל תוכנה לניהול עסק שמכבדת את עצמה, צריכה לאפשר למנויים שלה ליהנות מתוספים ופונקציות שניתן להוסיף לתוכנה, שדרוגים ועדכונים אשר הצוות הטכני מבצע מעת לעת. כך ניתן להוסיף דברים חדשים שלא היו קיימים בכלל או בתוכנה עצמה, כשהיא יצאה לשוק. זה מוסיף לחוויית המשתמש וליכולות שלו להפיק את המיטב מהתוכנה.

באופן טבעי, כל הנקודות שציינו, צריכות לבוא לידי ביטוי באופן שישרת את הלקוחות הבוחרים להשתמש בתוכנה. לכן, הצוות שאחראי על פיתוחה צריך להכיר היטב את הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים שלה.

 

איך אנחנו בביג בוס יכולים לעזור לכם?

בביג בוס פיתחנו תוכנה לניהול עסק הכוללת את כל הנקודות שציינו, התוכנה כוללת כמובן את כל הפונקציות שבעלי עסקים ובעלי מקצוע זקוקים להן בשביל לנהל את העסק שלהם בצורה נכונה ומסודרת. צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע שאתם צריכים והצעות מחיר אטרקטיביות!

 

שאלות ותשובות

איך אפשר לייצר "תוכנה" שמותאמת עבורי באופן אישי?

התוכנה שלנו מציעה אפשרות להוסיף תוספים רלוונטיים ולהוריד תוספים שהם פחות חשובים. אנחנו מנסים לעזור ללקוח להפוך את התוכנה לכמה שיותר "אישית" ומותאמת באופן ספציפי לצרכים שלו. לכן אנחנו גם לומדים היטב על האפיונים הרלוונטיים של הלקוחות שפונים אלינו ועובדים איתנו.

האם אפשר לעבוד עם התוכנה שלכם בחינם, לפני שרוכשים אותה?

בהחלט. אנחנו מאפשרים למי שמעוניין, להשתמש בתוכנה במשך 30 יום בחינם, ואם הוא מעוניין, אזי שהוא יכול להמשיך מעבר לכך בתשלום. הגרסה החינמית כוללת את כל הפונקציות שקיימות בתוכנה, כך אפשר להתנסות בכל דבר.

איך אפשר דרך התוכנה ללמוד על תמונת המצב העדכנית של בית העסק?

תוכנת ביג בוגס מציעה לכם אפשרות לקבל על הדשבורד שלה תמונת מצב עדכנית עם כל המידע הרלוונטי, שקיים במערכת, אודות מצב העסק. זה מאפשר לכם לדעת מה מצבכם ואיך עליכם להתנהל.

איזו תמיכה אפשר לקבל מכם במידת הצורך?

אנחנו עומדים לרשות הלקוחות שלנו בכל עת. ניתן לפנות אלינו לוואסטאפ, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק שלנו, וכן אנחנו מציעים סרטונים ומאמרים המסבירים כיצד לעבוד עם המערכת, מה אפשר למצוא בה ועוד. התמיכה שלנו פועלת כל השבוע, ואפשר תמיד לפנות אלינו.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -