בעל עסק? הגיע הזמן להתקדם לעולם הדיגיטל! 

בעל עסק? הגיע הזמן להתקדם לעולם הדיגיטל! ביג בוס big boss תוכנה לניהול עסק

בעלי עסקים רבים, מתקשים לא פעם להתקדם ולעבור לעולם הדיגיטלי. זה יכול לפגוע בעסק וביכולת שלו להתקדם ולהתפתח. אנחנו בחברת ביג בוס מציעים להם אפשרות לבצע את המעבר בצורה פשוטה, נוחה ויעילה. כל זה בזכות תוכנת ניהול עסק ייחודית שיכולה להתאים לצרכים שלהם. 

אחד הכלים להתפתחות עסקית, הן בקרב עסקים קטנים והן בקרב עסקים בינוניים, הוא מעבר מהעולם הישן לעולם החדש. במילים אחרות, מעבר לעולם דיגיטלי, עולם בו הכל מתבצע במחשב, דרך האינטרנט, בפרט דרך שרתי ענן. 

בביג בוס אנחנו מציעים לעסקים קטנים ובינוניים אפשרות ליהנות מכלי פשוט, נוח ויעיל של תוכנת לניהול עסק הכוללת את כל הרכיבים הרלוונטיים עבור בית העסק. בצורה כזו, בעל העסק והעובדים שלו יכולים לבצע את עבודתם בצורה יעילה, נוחה ומסודרת. 

 

מדוע חשוב להתקדם לעולם דיגיטלי?

ישנן ארבע סיבות מדוע חשוב לבצע את המעבר לעולם דיגיטלי, עולם בו העסק מתנהל באמצעות תוכנות מתקדמות. 

סיבה מספר 1 – תחרות

אם בעל עסק מוותר על האופציה הזאת, והמתחרה שלו כן עושה את זה, הוא עלול לייצר פער שיתקשה לסגור. למעשה, הוא מעניק למתחרים שלו יתרון בחינם. בזמן שהמתחרה ייהנה מתהליך עבודה יעיל יותר ואפשרות לייצר לעסק שלו דאטה בייס וכלים להתפתחות, הרי שהוא יישאר עדיין עם כלים ישנים שלא תורמים לו. 

סיבה מספר 2 – תהליך עבודה נכון ויעיל

שימוש בתוכנות ניהול עסק מייצרות תהליך עבודה נכון ויעיל. למשל, בתוכנה לניהול עסק של ביג בוס תוכלו ליהנות מאפשרות לייצר מסמכים ודוחות שיאפשרו לעקוב טוב יותר על כל מה שמתרחש בעסק בהיבטים שונים. זה מייעל את תהליך העבודה, חוסך זמן, חוסך עלויות, מאפשר לכם להשקיע בדברים אחרים, חשובים לא פחות. 

סיבה מספר 3 – סטנדרטיזציה 

בעל עסק רוצה לייצר לו ולעובדים שלו סטנדרטים גבוהים. כך הוא יוכל להוכיח איכות ומקצועיות בפני הלקוחות שלו. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות התנהלות נכונה ומסודרת. זו יכולה לבוא לידי ביטוי בעזרת תוכנת ניהול עסק, בעזרת עבודה בכלים דיגיטליים. עצם השימוש בכלים ועצם העובדה שהכלים דורשים זאת. 

סיבה מספר 4 – דרישת השוק

לקוחות רבים מצפים שבית העסק יעבוד עם כלים דיגיטליים. לדוגמא, אם לקוח מסוים פונה לבית עסק במטרה לקבל הצעת מחיר, אז הוא מצפה לקבל אותה בצורה מסודרת, ברורה, נקייה. אם הוא עובד מול בית עסק מסוים, אז הוא מצפה שתהליך העבודה יתבצע באופן כזה, שיהיה ניתן לעקוב אחרי כל שלב בתהליך ואם הוא יידרש למסמך או פרט מסוים, הרי שבית העסק יוכל להעביר לו את זה במהרה, בצורה פשוטה.

צריך לומר, שאחת מדרישות השוק בשנים האחרונות היא להיות "ידידותי לסביבה". קרי, להשתמש בכלים שמונעים פגיעה בסביבה. תוכנה לניהול עסק, כמו זו שאנחנו מציעים לכם, מאפשרת לייצר מסמכים דיגיטליים המונעים את הצורך בהדפסה ושומרים טוב יותר על הסביבה. 

 

מה כולל העולם הדיגיטלי שאנחנו מציעים לכם?

תוכנה לניהול עסק של חברת ביג בוס כוללת מגוון רחב של פעולות אותן ניתן לבצע בצורה ישירה. מדובר, בין היתר, על פעולות כגון:

בנוסף המערכת כוללת עוד מגוון רחב של פעולות אותן ניתן לבצע ישירות דרכה, כולל העברת נתונים ומסמכים לגורמים שונים. המערכת מאפשרת לספק הרשאות לעובדים, ספקים וגורמים אחרים שעובדים עם בית העסק, ובעליו מעוניינים שתהיה להם גישה למערכת. 

 

לעבוד עם התוכנה מכל מקום ובכל זמן

אחד השינויים שחלו בשנים האחרונות בתוכנות ניהול עסק, כולל בתוכנה של ביג בוס, היא המעבר לשימוש אונליין, כלומר שימוש בשרתי ענן. 

עד לפני מספר שנים, היה צורך לרכוש ולהתקין את התוכנה במחשב. אומנם זה איפשר לבעלי העסק ליהנות מהתוכנה אך זה גם יצר מגבלות רבות, מאחר ואי אפשר היה להשתמש בתוכנה בכל מקום ובכל זמן, שכן הגישה אליה היתה מוגבלת. 

המעבר לשימוש בשרתי ענן מאפשר להשתמש בתוכנה בכל עת ובכל זמן. למשל, בעל עסק המעוניין בכך, יכול לפתוח את התוכנה במחשב הפרטי שלו, מכשיר סלולר או טאבלט ביתי, ולא רק במחשב של בית העסק. כך יש לו גישה זמינה לנתונים בכל עת. בצורה כזו, גם עובדים, ספקים וגורמים אחרים שיש להם הרשאות למערכת, יכולים להשתמש בה במקביל, ובכל זמן רלוונטי. 

חשוב לציין, שהתוכנה גם מאפשרת להוסיף פרמטרים חיוניים ולהוריד דברים שבית העסק לא זקוק להם. היא יכולה גם להוסיף פיצ'רים ייחודים שיכולים לשרת את בית העסק בצורה אופטימאלית. 

 

הארכיון זוכר הכל וטוב שכך

אחת הסיבות החשובות ביותר בגללן בית עסק צריך להתקדם לעולם הדיגיטלי, הוא הארכיון שתוכנות ניהול עסק יוצרות. 

בזכות העובדה שהמסמכים נשמרים במערכת, בין אם זה מסמכי לקוח ובין אם זה מסמכים אחרים, יש לבעל העסק ולעובדים שלו גישה מהירה ופשוטה לכל המסמכים. הכל נשמר בארכיון של התוכנה ואפשר לשלוף כל מסמך מתי שרוצים ולעבוד איתו כמה שרוצים. 

הארכיון מאפשר לייצר תהליך עבודה יותר יעיל, מסודר ואחראי. במקום שיהיה צורך לשמור את כל המסמכים מודפסים בקלסרים, תמיד לא יעיל, לא נוח ולא חכם, הרי שהכל נשמר על השרת בצורה מאובטחת ומסודרת.

 

סיכום

אנחנו מזמינים אתכם להתקדם לעולם הדיגיטלי של ביג בוס ולהזמין את השירות שלנו. אנחנו נשמח לספק לכם מידע על התוכנה, על המסלולים הרלוונטיים אליכם שיעזרו לכם להגדיל את העסק שלכם וכמובן לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין. אל תהססו ליצור איתנו קשר, אנחנו כאן בשבילכם! 

 

שאלות ותשובות

אך אדע שהתוכנה אכן מתאימה לצרכים שלי?

תוכנת ביג בוס מתאימה לעסקים קטנים ובינוניים. היא מספקת מגוון רחב של כלים שכל בעל עסק ומקצוע יכולים להיעזר בו. לא צריך לעסוק בתחום מסוים ולא צריך להיות בעל מחזור ספציפי בשביל לעשות שימוש בתוכנה זו.

האם אני יכול לייצא נתונים שקיימים במערכת אל מקומות אחרים?

ישנן אפשרויות לייצא דוחות, מסמכים ונתונים על פי הצורך. אנחנו ממליצים לפנות אל מערך השירות שלנו והצוות ישמח לספק את כל המידע הנדרש, איך עושים את זה בצורה נכונה ומסודרת, על מנת שלא יהיו טעויות. 

אם בחרתי לרכוש מסלול מסוים, האם אוכל לעבור למסלול אחר בו יש יותר פונקציות?

ראשית, אנחנו מציעים שלושים יום ניסיון בשביל להכיר את התוכנה ולראות אם הפונקציות שנמצאות בה מתאימות לכם. 

שנית, אפשר לפנות אלינו ואנחנו נציע לכם הצעות מחיר שונות עבור מסלולים ואפשרויות שימוש שונות.

האם קיימת מגבלה על מספר מכשירים בהם אפשר להשתמש בתוכנה?

לא. מאחר והתוכנה מופעלת אונליין, אז ניתן להיכנס אליה מכל מכשיר, באמצעות הסיסמא שלכם. זה לא משנה אם אתם משתמשים במחשב נייד, נייח, מכשיר אנדרואיד או iOS (אייפון) . אפשר להיכנס מכל מכשיר, ללא הגבלה מסוימת על כמות המכשירים בהם אפשר להשתמש. 

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -