ניהול רכש ומלאי בעזרת ביג בוס – לעשות את זה בקלות!

ניהול רכש ומלאי בעזרת ביג בוס - לעשות את זה בקלות! - ביג בוס

ניהול רכש ומלאי הוא חלק מהותי בתהליך עבודה של כל בית עסק. אם הוא מתנהל נכון, אפשר לספק ללקוחות את המוצרים שהם הזמינו, בזמן, כפי שהובטח להם. בשביל שהוא יתנהל נכון, צריך להשתמש בכלים איכותיים. אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם את הפתרון הטוב ביותר: תוכנה לניהול עסק המספקת את כל מה שצריך בתחום ניהול רכש ומלאי!

ניהול רכש ומלאי הוא אחד הדברים שעומדים בליבה העסקית של כל חברה. זה נכון בין אם מדובר ברכש לצרכים פנימיים של העסק ובין אם מדובר ברכש לצרכים חיצוניים, קרי לקוחות שפונים אליו ומבקשים להזמין ממנו מוצרים שונים. בלי ניהול נכון של כל מה שקשור לנושא של רכש ומלאי, אי אפשר לנהל ולקיים עסק לאורך זמן, אי אפשר לייצר פעילות כלכלית שתייצר רווחים לעסק.

חברת ביג בוס מציעה ללקוחות שלה ליהנות מתוכנת ניהול עסק הכוללת פרמטרים ייחודים עבור ניהול רכש ומלאי. כל היבט שקשור לנושא נכנס לפרמטרים בתוכנה ואפשר להשתמש בהם באופן מותאם על פי הצרכים של בית העסק. כך אפשר לראות הכל על מסך המחשב או הסלולר, ניתן לבצע ניתוחים, להפיק דוחות וכל מה שנדרש בשביל לנהל את התהליך בצורה נכונה. התוכנה מאפשרת לכל מנוי להשתמש בה מכל מקום, בכל שעה, ללא שום בעיה, כשכל הפרטים מאובטחים היטב.

 

מה זה ניהול רכש ומלאי?

בשביל להבין מדוע ניהול רכש ומלאי עומד בליבת הפעילות העסקית של כל חברה, נסביר בקצרה מה זה.

כל בית עסק המייצר ו/או משווק מוצרים לספקים ולקוחות, צריך לרכוש ולעיתים גם לייבא חלקים, רכיבים, או את המוצר עצמו. לדוגמא, אם בית העסק מתעסק בייצור רהיטים, אזי שהוא צריך לרכוש את כל החלקים הרלוונטיים בשביל שהצוות המקצועי יוכל לעשות את עבודתו ולייצר את המוצר. אחרת הוא לא יוכל לעשות זאת ולעמוד בתנאי ההזמנה של הלקוח.

הרעיון של ניהול רכש ומלאי מתייחסים להיבטים שונים שקשורים לתחומים אלו וביחד מייצרים אפשרות לרכוש רכיבים, חלקים או מוצרים באופן אופטימאלי. כשהיעדים של בית העסק, בדרך כלל, הם:

  • לרכוש רכיבים איכותיים.
  • לחסוך בעלויות, בין אם זה בעזרת עבודה שוטפת עם ספק מסוים ובין אם זה בעזרת רכישת כמויות גדולות.
  • לעמוד בלוח הזמנים כפי שסוכם עם הלקוח.
  • לעמוד בכל תנאי ההזמנה של הלקוח.
  • להשתמש ברכיבים וחלקים מותאמים באופן מדויק לצרכים של הלקוח.

חשוב לומר, כשבית עסק מבצע רכש, זה לא רק בשביל שהלקוח יוכל לקבל את ההזמנה שלו כפי שסוכם, אלא הרבה פעמים זה נועד גם לצרכים פנימיים. כלומר, ישנו גורם שמתעסק בכל הנושא של רכישת מוצרים, ציוד, מכשירים או דברים אחרים שקשורים לתהליכי עבודה שוטפים, דברים שמאפשרים את ניהול ותפקוד העסק עצמו.

ניהול רכש ומלאי כולל בתוכו את ההיבטים הבאים:

  • מעקב ובקרה אחרי כל מה שקיים בעסק ואחרי חוסרים.
  • קבלת הצעות מחיר, מכרזים, פנייה לספקים לבירור מחירים ופרטים אחרים.
  • סדר של הרכש והמלאי בצורה נכונה, כולל כל מה שכרוך בהכנסת הנתונים לתוכנות ניהול העסק.
  • קבלת בקשות ממנהלי מחלקות ועובדים אודות חלקים ורכיבים חסרים.
  • ניהול תקציב של רכש ומלאי.
  • מעקב, ניתוח ויצירת דוחות של כל מה שקשור לנושא של רכש ומלאי בעסק.

צריך לציין, שמעבר לכך, הרי שמנהלי רכש ומלאי בחברות רבות גם מקפידים להתעניין ולהתעדכן מה קורה בעולם בתחום בו בית העסק פועל, הולכים לועידות וכנסים, נפגשים עם נציגים מחברות אחרות, במטרה לגלות על רכיבים, חלקים ומוצרים חדשים.

לקריאה מעמיקה על ניהול רכש, לחצו כאן >>>

לקריאת המאמר "מנהלים מתחילים? עשו לעצמכם סדר!" לחצו כאן >>>

 

איך תוכנה לניהול עסק?

אנחנו בחברת ביג בוס יצרנו מערכת שמאפשרת לנהל את העסק בכל היבט ומכל זווית. בין היתר, זה כולל גם התייחסות לנושא של ניהול רכש ומלאי. התוכנה מאפשרת להכניס את כל הנתונים הרלוונטיים, בין אם זה על ספקים ובין אם על מוצרים שנרכשו, כאלה שהגיעו וכאלה שאמורים להגיע, כל מה שיש בעסק וכל מה שחסר.

למעשה, התוכנה שלנו בביג בוס מאפשרת למנויים שלנו ליהנות מאפשרות לעבוד על מערכת אחת שכוללת את כל ההיבטים של ניהול עסק, כולל רכש ומלאי לצד דברים אחרים, דוגמא מחירונים, הצעות מחיר, מכרזים, חשבוניות ועוד.

3 יתרונות של ביג בוס על פני תוכנות אחרות:

  1. המערכת חוסכת את הצורך לעבוד עם תוכנות שונות. אפשר לעבוד עם תוכנה אחת שעוסקת בניהול העסק ולא צריך להשתמש במספר תוכנות במקביל. בכל מקרה, אפשר גם לחבר את התוכנה לתוכנות אחרות, ואז המידע ישותף.
  2. ניתן להשתמש בתוכנה בכל מקום, בכל שעה, דרך המחשב או דרך מכשירים אחרים בזכות שימוש בשרתי ענן.
  3. התוכנה חוסכת זמן, מאפשרת לעבוד בצורה יעילה יותר ולנהל תהליכים באופן הרבה יותר מהיר ומדויק. צריך לזכור, מספר גורמים יכולים לעבוד עליה במקבל ולעדכן את הנתונים בזמן אמת.

 

סיכום

אם אתם בעלי או מנהלי עסק, מנהלי מחלקות רכש ומלאי או גורמים אחרים שעוסקים בניהול מחלקות או חלקים אחרים בעסק, תוכנת ביג בוס יכולה לעזור לכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולשמוע אילו עוד פרמטרים קיימים בתוכנה וכיצד היא מאפשרת לכם לנהל את העסק בצורה טובה יותר.

 

שאלות ותשובות

האם אני יכול לבדוק את התוכנה לפני שאני משלם ועושה מנוי?

בהחלט. אנחנו מעניקים אפשרות של מנוי חינם ל-45 יום. תקופת ניסיון בה אפשר לראות כיצד המערכת עובדת ולהתנסות בפרמטרים שונים. לאחר מכן אפשר להחליט האם להמשיך לעבוד איתה או לא. אם מחליטים שכן, כל המסמכים שהופקו במשך תקופה זו יישמרו כמובן.

במסגרת ניהול רכש ומלאי, בית העסק עובד הרבה עם גורמים בינלאומיים מחו"ל, האם התוכנה ערוכה לכך?

לתוכנה שלנו יש את הכלים והאפשרויות לעבוד גם מול גורמים מחו"ל, על פי הצרכים של הלקוחות המשתמשים בה. כמובן שאם חסר משהו והוא חיוני, אפשר תמיד לפנות אלינו ואנחנו נעזור למצוא פתרונות ואפילו נוכל לבחון האם לייצר פיצ'ר מתאים בשביל שיהיה אפשר לבצע את הפעולה כמו שצריך. אנחנו מכירים בכך שהרבה מאוד בתי עסק בישראל פועלים היום גורמים בינלאומיים וצריכים שהמערכת שלנו תהיה מותאמת לכך.

איך אני יכול לגבות תשלום עבור הזמנות שמבצעים ממני?

המערכת מאפשרת פעולת סליקה באשראי, וניהול לקוחות באופן המאפשר לגבות מכל אחד תשלום באופן ייחודי על פי סוג ההזמנה. כל פעולה כזו מתעדכנת ומיד גם נשלחת קבלה אל הלקוח. הכל מתועד ומתבצע בזמן אמת. גם כל הזמנה שבית העסק מבצע, מופיעה מיד במערכת עם כל הנתונים הרלוונטיים אודות התשלום הנדרש.

האם המערכת מאפשרת לייבא קבצים מתוכנות אחרות?

המערכת מאפשרת גם לייבא קבצים וגם מאפשרת שיתוף API בעזרתו ניתן לעבוד עם תוכנות ואתרים אחרים בהם בית העסק פועל, בשביל שהמידע הנמצא במערכת יופיע גם שם. כך אין צורך לעדכן את המידע במקומות שונים שוב ושוב, אלא זה נעשה אוטומטית על ידי המערכת. בצורה כזו הכל מתנהל הרבה יותר מסודר, מהיר ובאופן זמין.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -