ניהול מכירות עם ביג בוס

ניהול מכירות עם ביג בוס - תוכנה לניהול עסק

בית עסק שרוצה להצליח מבחינה כלכלית, חייב לנהל נכון את המכירות של בית העסק. אם הוא לא ינהל אותן בצורה נכונה, יהיה לו מאוד קשה עד בלתי אפשרי להצליח,יתרה מזו יהיה לו קשה מאוד להתקיים לאורך זמן. ניהול מכירות הוא חלק מהותי בתפקוד של כל עסק, גדול או קטן. בשביל לנהל את התהליך בצורה נכונה, חשוב מאוד להיעזר בתוכנות מתאימות. בשביל זה אנחנו כאן!

ניהול מכירות הוא לא תהליך מורכב, אך בשביל לפשט אותו ולהצליח לבצע אותו בצורה נכונה, צריך ורצוי להשתמש בכלים המתאימים שיכולים לעזור. מדובר על כלים שיכולים לאחסן את כל הנתונים הרלוונטיים, לתעד כל פעולה ופרטים של כל גורם מולו מתנהל התהליך, לייצר דוחות וכלים אחרים בהם אפשר להיעזר. רק באמצעות כלים ממוחשבים אפשר לעשות זאת.

אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם תוכנה לניהול עסק, בעזרתה אפשר לנהל כל תהליך שבית העסק נדרש לבצע. בין היתר, התוכנה מספקת כלים לניהול מכירות נכון, יעיל ומדויק. מעבר לעובדה שהתוכנה אוספת וצוברת נתונים בהם ניתן להשתמש לצרכים שונים, הרי שהיא גם מאפשרת לייצר תהליך ניהול נכון, סטנדרטים ברמה גבוהה עליהם ניתן לשמור לאורך זמן. בתי עסק רבים, בתחומים שונים, יכולים להשתמש בתוכנה וליהנות מהכלים שהיא מספקת.

 

ניהול מכירות – איך עושים את זה נכון?

בשביל להבין למה חשוב לבצע את התהליך של ניהול מכירות בצורה נכונה, צריך להבין את החשיבות של התהליך ואיך הוא אמור להתבצע.

כל מה שבית עסק עושה, יוצר, משווק, נועד בשביל דבר אחד, לייצר מכירות שאמורות לייצר לו הכנסות ורווחים. התהליך הזה אמור להתבצע בצורה פשוטה: בית העסק מציע מוצרים ללקוחות, בין אם זה באופן פרונטאלי, דיגיטלי, טלפוני, הוא אמור לפנות אל לקוחות שמעוניינים בכך, בין אם מדובר על לקוחות ספציפיים שמחפשים מוצר מסוים, לקוחות מזדמנים או כל אחד אחר.

ניהול מכירות בצורה נכונה יכול להביא ל-4 דברים:

  • חסכון בעלויות – ככל שהתהליך מתנהל בצורה טובה יותר, כך הוא יעיל יותר ולכן גם חסכוני.
  • שימור לקוחות – אם המכירות מתבצעות בצורה נכונה, אפשר לשמר לקוחות ולהביא לידי כך שהם יחזרו לבית העסק לקנות מוצרים נוספים.
  • משיכת לקוחות חדשים – מי שמנהל נכון את המכירות בעסק שלו, יכול למשוך אליו עוד לקוחות ממקורות שונים.
  • דאטה בייס מדויק ואמין – חלק משמעותי מתהליך ניהול מכירות הוא יצירת דאטה בייס שיכול לעזור לעסק בהיבטים נוספים. למשל, שיווק ופרסום, ניהול רכש ומלאי, לוגיסטיקה ועוד.

לסיכומו של חלק זה, ניהול מכירות משפיע על כל המערכים והחלקים של החברה ולכן הוא צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת. בדיוק לשם כך, אנחנו בחברת ביג בוס מציעים לכם תוכנה מתקדמת עם כל הפרמטרים הרלוונטיים בנושא.

 

איך מתבצע התהליך בפועל?

ישנן דרכים שונות לנהל תהליך מכירות. בעיקרון הוא צריך לכלול מספר חלקים, וכל בית עסק יכול לבחור את הדרך בה הוא משתמש ומוציא לפועל חלקים אלו.

בין החלקים אפשר למצוא:

  • הצעת מוצר למכירה.
  • הזמנת המוצר על ידי הלקוח.
  • הכנה לאספקה.
  • אספקתו בבית העסק או במשלוח אל הלקוח.
  • מעקב אחר שביעות רצון הלקוח מהשירות.
  • המשך הקשר עם הלקוח במטרה למשוך אותו לרכוש מוצרים נוספים.
  • הצעת מוצרים חדשים, אחרים.
  • מעקב אחרי המכירות בבית העסק באופן כללי.

כמו שאפשר לשים לב, ניהול מכירות מתחלק לשני רבדים. רובד אחד זה כל מה שקשור לקשר מול הלקוח באופן פרטני ורובד שני הוא כל מה שקשור להיבט הרחב יותר, כל מה שקשור לניהול בית העסק, להיבטים של המספרים במאקרו, בשביל להבין כמה מכירות בית העסק ביצע וכמה כסף נכנס לו כתוצאה מכך.

 

איך מערכת לניהול עסק יכולה לעזור?

כאמור, אנחנו יכולים בחברת ביג בוס מציעים לכם תוכנה לניהול עסק ובו אפשר למצוא פונקציות שונות הקשורות לניהול מכירות בעזרת תוסף ה-CRM שלנו. בין היתר, הפונקציות שלו כוללות:

אחד הדברים החשובים שהמערכת מאפשרת לייצר, זה כל מה שקשור לבניית דאטה בייס. בעזרת בסיס נתונים רחב וגדול, אפשר לבצע אינספור ניתוחים, אפשר ללמוד על כל לקוח, לבצע מעקבים, לדעת מה הוא הזמין, מה הוא מחפש, מתי לפנות אליו בהצעות חדשות, מה יכול לעזור לו ועוד.

אחד הדברים החשובים לניהול נכון של בית העסק ובפרט בהקשר של ניהול מכירות, הוא יצירת דאטה בייס למעקב ושימור לקוחות. הנתונים יכולים לעזור גם בשביל לבנות מועדון לקוחות במידה ורוצים בכך. אז אפשר לשלוח הצעות, ניוזלייטרים, הודעות SMS ועוד. אלו דברים שלקוחות יכולים ליהנות מהם (בוודאי אם הם כוללים הנחות ומבצעים) ולכן חשוב להשתמש במידע הזה בצורה חכמה ולטובת הלקוחות.

המערכת שלנו מספקת לכם את כל הכלים והפרמטרים בשביל לנהל נכון את המכירות בבית העסק ולבנות דאטה בייס שישרת אתכם במשך שנים רבות, הן לצרכים פנימיים והן בשביל לשמר את הקשר עם הלקוחות שלכם. כך תוכלו להגדיל את המכירות וההכנסות של בית העסק.

 

סיכום

כל בית עסק צריך להשתמש במערכות מתקדמות לניהול מכירות, אם ברצונו להתפתח. מערכת הניהול שלנו בביג בוס, מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים לשם כך. זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לספק לכם את כל המידע הרלוונטי אודות המערכת וכיצד תוכלו להשתמש בה בצורה נכונה.

 

שאלות – תשובות

כמה זמן הנתונים נשמרים במערכת?

הנתונים נשמרים כל הזמן, אין מגבלה כזו או אחרת. אפשר למצוא במערכת נתונים שהזנתם לפני שנים רבות ללא שום בעיה. זה מאפשר לכם לנהל מעקב אחר לקוחות ומכירות לאורך שנים ארוכות ולבצע השוואות וניתוחים לאורך תקופות ממושכות.

האם יש אפשרות לייצר פרמטרים שיחלקו את המכירות על פי מאפיינים שונים?

המערכת מאפשרת לבחור פרמטרים שונים ואם יש צורך, אפשר לפנות אלינו ולקבל מאיתנו מידע איך לייצר ולהשתמש בפרמטרים אחרים. כמו כן, אפשר לפנות אלינו בשביל שנייצר עבורכם פרמטרים חדשים. המטרה היא שתוכלו להשתמש בנתונים בצורה אמינה ומדויקת.

איך אוכל לבצע מעקב אחרי הנתונים במידה ולא נמצאים בבית העסק?

המערכת שלנו זמינה עבור המנויים והמשתמשים שעובדים ישירות מול המחשב של בית העסק וכן עבור מי שבוחר להשתמש בה דרך מכשיר סלולר, טאבלט או מחשב אחר. מאחר והמערכת מותקנת על שרת ענן, אפשר לבצע מעקבים אחרי הנתונים והמכירות דרך המערכת בכל מקום.

האם ניתן לשלב בדוחות נתונים ממקורות שונים (מכירות, רכש, מלאי וכדומה) וכיצד ניתן לעשות זאת?

אפשר לייצר דוחות מורכבים מנתונים ממקורות שונים, זאת באמצעות בחירת הפרמטרים הרלוונטיים עבור כל דוח שרוצים לבצע. מעבר לכך, ניתן גם לייבא נתונים ממקורות חיצוניים. הצוות שלנו מוכן לספק את כל המידע ולעזור בתהליך בשביל לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

תמונה של ביג בוס

ביג בוס

תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לנהל את העסק שלהם בצורה חכמה וטובה יותר. לצוות של ביג בוס יש מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנות שעוזרות לעסקים לגדול ולהתפתח. מעוניינים לדעת איך אנחנו עושים את זה?

קראו על הפיצ'רים שלנו

45 ימי הניסיון בחינם שלך מתחילים ביצירת חשבון :)

- נרשמים עכשיו ומתחילים -